Nå vet dei viktigste det

Lillenurkmars2015

Betatt av forumet
I går fortalte me til mamma at eg va gravid. Ga hu et kort me en pitteliden sokk i =) hu begynte å grine og så gla. eg hadde våre nervøse lenge for å fortella d sian eg e 19 år, men jekk så bra og er så letta nå. 
Fortelte d til svigers og i går, hu håpte nesten i taket av glede, blei sinnsyk glad =D 
også i dag fortelte me d til pappa, brødrene mine, morfar og besteforeldrene av typen, alle blei litt sjokka, men veldi glade og gledet seg. 
Eg e såååå letta at d jekk så bra og endelig fått fortelt d. er 11 uker i dag så dei for jo ikke fortelle d til andre før neste helg.
Åsså ska eg til førstegang kontroll neste tirsdagn!! klare nesten ikke å venta, he venta lenge på den dagen! å få d bekrefta. E så happy, e fonne barna vogn alerede og :P jær ikke någe om eg e tidlig ute når d e et skikkelig kupp!!! =D

PS: håpe ikke d va någe problem at eg skrive dialekt. :) 

Så gøy! det er så fint at de rundt dere blir glad på deres vegne  vi har også noen blivende besteforeldre som er veeeeldig glad for at vi har en liten på vei, de har ikke noen barnebarn fra før, hverken min eller min samboers foreldre, så det er veldig stas for dem. 

...og ikke noe problem med dialekta nei, jeg er jo trønder men skjønte deg godt "læll" 

hehe :P Foreldrene min og typen min sine blir og besteforeldre for fyste gang. og besteforeldrene av typen blir alle oldeforeldre for fyste gang. og morfar på mi sia blir også oldefar og fusta gong. =D

Back
Topp