nå venter vi på valping...

beiben

Forelsket i forumet
tempen går opp og ned her - og ronja har inntatt hvilestund før stormen setter inn[:D][:D]. så nå venter vi spent på når det begynner å skje ting!!

ORIGINAL: *Pepperkake*

Oj, så spennende [:D]
Hva slags rase er det?
>

ja veldig spennende[:)][:)]

mops er rasen! søte små!

ORIGINAL: førjulslovvise

så spennende da...håper alt går bra[:)]
Skal ikke se bortifra at jeg og lille kommer og ser på valpene etterhvert...eeelsker valper[:)]

Jeg fikk forresten hjem min hund igår, han er nok litt sjalu på lillemann, men det går veldig bra altså.
klem

så koselig - håper dere kommer en tur!! godt å få igjen hunden - og sjalusien går seg til- han må nok bare finne plassen i flokken [:)]

håper det går bra med deg etter beskjeden du fikk i går. har tenkt masse på deg!!

klem

ikke no ennå - sover enda - og snorker høøøyt[:D][:D]

mops er rasen, så naturlig med endel snorking[8D]

pratet med svogeren nå (han er vet) - og han anslo de ute innen et døgn. så det kan nok ta litt tid. har ikke begynt med rier ennå - men tempen er ihvertfall på vei opp[:)]

åååå valper er så gøy!!! vi hentet oss det nye familie medlemmet våres igår! ei bitte lita Cairn terrier tispe!! hu er bare såååå søt!! vi har en hanne på 4 1/2 år fra før, så nå er d full jubel i huset gitt!![:D]

så godt det er flere av oss her med sansen for hunder med korte snuter og snorking Har selv en boxer, en nokså bra en sådan, og blir brukt til utstilling, og en del i avl, så jeg skal bli bestemor til 8 søte små nå om ei ukes tid selv, SÅÅÅ morro!![:)]

vi venter fortsatt. tempen er stabilt lav nå, og den skal opp en del før det setter igang...
men kan visst skje når som helst ifølge vet.. noe de har sagt i snart 2 døgn[:D][:D][8D]

Å så spennedes da[:D] gleder meg til å se bilder!!!! valper er like søtt som babyer[:D]

ORIGINAL: Junimamma2009

ORIGINAL: julebeiben

ORIGINAL: *Pepperkake*

Oj, så spennende [:D]
Hva slags rase er det?
>

ja veldig spennende[:)][:)]

mops er rasen! søte små!

Åhh nommen!!! Så kjekt!! Vi har også mops! [:D]

nyyydelig rase!!! :) :)

men vi venter fortsatt... lurer på om hun lurer oss her...

Så spennende!

Søte små valper! Vil ha![:)]

Back
Topp