nå vente eg i spenning....

skranglå

Forelsket i forumet
Prinsesså mi fikk nan som kveldsmåltid i kveld å te min store øverrasking gjekk d på høykant ned i den litle kroppen..så nå vente eg i spenning på om hu vil få en reaksjon på den elle noge..nogen seie at de kan såve heile natta når de får mme..elle få vondt i magen...så d blir spennende å se kos d går for oss.. eg har melk i massevis men vil sjekka om d e noge som eg kan ha i nødtilfelle te helgå når hu ska på øvenatting viss eg ikje får fryst ned nok...

eg kjøpte og har prøvd nan ferdigblanda  nr 1...e der nogen som har vert borti den??positive/negative erfaringer??

Vi har brukt den samme til nødmat hehe og det funker helt bra her.. men vi må gi med tåteflaske tutt med 1 hull i.. når ho har fått med 2 hull så har ho kasta opp i mengder etterpå.
Håper det har gått bra hos deg i natt [:D]

Jeg opplevde at han likte ferdig nan pakker bedre enn de vi blander ut selv [8|], smakte selv begge deler og synes heller ikke den vi får i pulver smaker likt den som er ferdigutblandet.

kanskje en fordel å gi om morgenen de første gangene tilfelle det skulle ende med magevondt [8D]

Her får snuppa vondt i magen når vi gir nan eller småfolk, så når jeg skal jobbe i mai og begynnelsen på juni tenkte jeg å prøve nutrimagen.. ellers må jeg pumpe meg [8D] [;)]

heisann d gjekk kjempe bra me nan..litlå har ikje vidt nogen tegn te at hu har reagert negativt på d....så prøvde i kveld o me å gi nan..så hu blir litt mer vant i tilfelle de må gi hu d i helgå....e gla hu tok d..så har eg en nød løsning te hu ;=) ...

Back
Topp