Nå veit hele jobben det å:)

Carro_suss

Glad i forumet
Fredag og i dag fikk hele jobben min vite det, blir 12 uker i helga som kommer nå. Men jobber i barnehage og det var snakk om at det kanskje gikk barne sykdom i bh så da måtte jeg stå fram:) og alle ble kjempe glade og gleder seg veldig på mine vegne, en gjeng med flotte Damer som støtter meg 100% med å gi råd og tips, samt passer på at jeg tar det med ro og passer på:) kjempe trivlige:) nå er det bare face igjen ca, og det blir vel ikke før jeg hører noe hjertelyd, er på ultralyd osv :) hvordan ligger dere an?

Jobber også i barnehage, og der vet de ped.lederne jeg jobber tettest med- og min førskolelærer 2 det. I tillegg vet sjefen min det. Jeg har vært prøver i snart fire år, og har vært en del på riksen ifm infertilitetsbehandling- så jeg har åpen om det siden jeg har måttet gå tidligere fra jobb osv.
Jeg har hatt en del smerter i setemuskulaturen den siste uken, og de andre damene lurer på hvorfor jeg ikke har fått noen smertestillende el. av legen. Gleder meg til neste uke, da jeg er jeg 12 uker på vei :)

Ellers ønsker jeg å holde det utenfor facebook- men vi får se hvor lenge det holder. Er et par søsken som ønsker å rope ut at de skal bli tante og onkel :D

Mannen min fleipet om at moren hans har hengt opp plakater på lysstolpene om at hun skal bli farmor fra det lille tettstedet de bor på og inn til byen- hehe...

Her har jeg kun fortalt beste venninna og 3 nærmeste sjefer på jobben. Skal nok fortelle mamma og svigermor de nærmeste dagene. Skal på ul igjen når jeg er 13 uker og hvis det går bra skal guttene våre få vite og så resten av verden etter det.

Back
Topp