Nå var det min tur...

Blue_

Gift med forumet
... til å bli nervøs. Vanskelig å "føle" seg gravid uten noe særlig symptomer. Selv om jeg vet at det er helt normalt. Sånn egentlig!

Sååå nervøs på hvordan dette går. Og har allerede begynt å grue meg til TUL. Selv om det er over 5 uker til...

Her kom symptomene kastene over meg rundt uke 6/7.. Å få bare flere å flere å sterkere å sterkere :P savner de ukene uten symptomer!
Helt normalt være redd å engstelig! Men mest sannsynlig så går dette veldig fint :)

Har ikke hatt symptomer på en uke nå, i går gikk jeg i en evig transe fordi jeg var så kvalm at jeg ikke fikk i meg mat

Her kom symptomene kastene over meg rundt uke 6/7.. Å få bare flere å flere å sterkere å sterkere :P savner de ukene uten symptomer!
Helt normalt være redd å engstelig! Men mest sannsynlig så går dette veldig fint :)
Har ikke hatt symptomer på en uke nå, i går gikk jeg i en evig transe fordi jeg var så kvalm at jeg ikke fikk i meg mat

Jeg var sånn sist også. Ble plutselig uggen og kvalm en gang mellom uke 6 og 8. Kastet opp to ganger og så var det ferdig. Husker jeg var driiit nervøs før TUL...

Så det er jo ikke noe forskjell fra sist. Da blødde jeg litt også. Men er av en eller annen grunn mer nervøs nå... Klarer ikke roe meg helt ned før TUL (uke 11+)

Jeg har ingen symptomer igjen jeg heller! Bortsett fra trøttheten.. Den vedvarer visst. Men, også der er det mye bedre enn for ei uke siden. Hormoner stabiliserer seg vel og så lenge jeg ikke blør er jeg like gravid :happy:

Jeg sliter og med å tenke at det går bra denne gangen :( føler meg liksom ikke helt gravid, tørr ikke innse det i frykt for å gå i kjelleren viss det skulle gå galt:/

Jeg er kvalm, men er satt på ekstra hormon behandling og har hørt denne gjør symptomene verre. Så tenker at det er den så gjør at jeg er kvalm. Så jeg kan ikke en gang stole på symptomene :/

Du er ihvertfall ikke alene om bekymringene :)

Jeg sliter og med å tenke at det går bra denne gangen :( føler meg liksom ikke helt gravid, tørr ikke innse det i frykt for å gå i kjelleren viss det skulle gå galt:/

Jeg er kvalm, men er satt på ekstra hormon behandling og har hørt denne gjør symptomene verre. Så tenker at det er den så gjør at jeg er kvalm. Så jeg kan ikke en gang stole på symptomene :/

Du er ihvertfall ikke alene om bekymringene :)

Er så lett å tenke sånn. Vi bortforklarer og snakker oss ned. Fordi vi vil ikke bli så skuffet og trist om det vi tror ikke skulle være tilfelle.

Hehe, nei det regner jeg ikke med ;)

Back
Topp