Nå tror jeg el nærmer seg...

Nussenasse

Elsker forumet
På eltesten i dag ble den enda mørkere, men den er fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken. Jeg har ihvertfall fått ett nytt håp i dag og skal stå på litt i kveld tenkte jeg!

Da krysser vi fingra for det[:)]

Stå på å lykke til!!!

Tusen takk jenter!
Sollis; nå har jeg skjønt det med slimet( ekkelt ord men). det ser sånn ut som det skal ved eggløsning nå, det har jeg aldri tenkt på før!
Så nå er det full fart snart.....

gooood luck!!!!!!!!!![:D]

Tusen takk. I dag er eltesten helt klar positiv.. JIPPI! Nå har jeg i hvertfall eggløsning, da er det håp denne mnd!

Lykke til og ENJOY[;)]

Hei Lille My80!!

Håper det ble full rulle i bingen, og at du snart kan merke tegnene av graviditet!

Krysser fingrene for deg!

Klem, m

Det var full rulle i går og planlegger det samme i kveld.... Nå må det bare klaffe!

Kjenner at jeg lager fallhøyden litt lang nå, så vet jeg kommer til å bli rimelig knust vis testen er neg om ti dager.

Men jeg har ihvertfall eggløsning, noe jeg ikke har hatt på mange mnd... Så er utrolig glad for det!

Tusen takk for lykkeønskningene!

Så fint da[:)] Ble du raskt gravid forrige gang?

Kos deg i sengevalsen i kveld[;)]

ORIGINAL: sollise

Så fint da[:)] Ble du raskt gravid forrige gang?

Kos deg i sengevalsen i kveld[;)]

Hei så koselig at du var her!

Ja forrige gang ble jeg gravid to uker etter pilleslutt, så det blir ikke stort raskere enn det... Sikkert derfor jeg har trodd at alt mulig er galt med meg denne gangen...

Ja det koselig med sengevals når man skal lage baby. Blir liksom en ekstra mening med det, i tillegg til det morsomme!

Hvordan går det med dere?

Håper på en baby i løpet av 2006[:)][:)][:)]

Ja, den sitter nok snart igjen skal du se[;)]

Ja det gjør nok det. Jeg skal krysse fingrene for oss begge!

Ja, gjør det, søte deg[:)] Det skal jeg også gjøre[:)]

Lykke til!! [:)][:)]

Ja tusen takk for det!Har testet el positivt i dag også. Så nå er vi på gli.
I dag har jeg kjent det godt på kroppen og... Kjenner at det lenge siden ja!

Lykke til dere andre og!

Back
Topp