Nå trenger jeg virkelig hjelp..

Juli_august2015

Gleder oss til nr. 2 :-)
Jeg tenkte nemlig å overraske kjæresten min i dag ved å montere opp en rullegardin på barnerommet, for vi har ikke gardiner der, og utålmodig og sta som jeg er, så vil jeg få det unnagjort så fort som mulig, og helst finne ut av det selv!

Men nå sitter jeg bom fast. Jeg nekter å si mitt nederlag helt enda, og han kommer hjem om 2 timer, så jeg prøver å høre med dere, om det er noen der ute som er flink på sånt, for et siste skrik om hjelp (uten at han skal høre det) [:D]

Så VÆR så snill, kan noen hjelpe meg, fort-fort? [:)]

dytt

hva får du ikke til da? er jo "bare" å følge bruksanvisning å skru i vei ;)

Er det som er problemet, det finnes ingen bruksanvisning! Og alt jeg har å "jobbe" med er noen skruer og noen platbiter som ikke passer sammen. Jeg må være helt på jordet her.... Men irriterer meg grenseløst her... Hehe

mål avstand rikti, skru 1 skru i hver feste, sjekke om d går an å feste d når de er delvis festa, så skrur du fast den med de andre skruene[8D]

gjorde d selv jeg også! venta i 2 fuckings uker på at sambo skulle gjøre d, så i bannskap gjorde jeg d selv[:@][8D]

Det var faktisk hjelpsomt [8D]
det finnes sikkert 100 forskjellige rullegardiner, med forskjellige oppheng, og den fra Princess var nok ikke den "enkleste" gardina [8D]

Ellers er det vel bare jeg som er helt mongo-teit som ikke skjønner en dritt her.....[:'(]

Back
Topp