nå trenger jeg litt gode råd av dere jenter ?

minsinlilleskatt

Elsker forumet
nå som marius er begynnt å gå så trenger han sko , må jeg da kjøpe sko han kan bruke inne og sko til å bruke ute?

Hvilke vintersko vill dere annbefale ?

Hvilke lettsko ville dere kjøpt ?

Nora har et par Viking gore tex sko, de er kjempe gode[:)]

Og som lette høst sko så har hun ecco sko, de er kjempe fine.

Veldig fornøyd med begge parene.

Jeg kjøpte sandaler til Alìs i sommer som hun bruker inne på dagtid hvis ikke hun går barbeint. Tror ikke de må gå med sko inne pga foten akkurat - men hun sklei så lett og datt derfor hele tiden - derfor sandalene ble brukt til innebruk.

Hun har dermed ecco sandaler, ecco vintersko og puma lettere sko[:)].

Alle er til å anbefale faktisk[:D]

Emmeli har vintersko fra økonomisko, og siden jeg fra før har kjørt "ecco og vikingstandard", så må jeg si at dette er de beste vinterskoene jeg har hatt i hus!!!! [:D]

Inne bruker hun sokker! [8D]

vi har superfit vintersko, veeeldig fornøyd med de, de er jo så lette på foten!

inne bruker vi sklisokker eller bare vanlige sokker!

Hvor får en kjøpt Superfit ? har aldri hørt om dem , vi vurderte Viking men ser at vi skal gå bort fra det  ja ... Tusen takk for svarene jenter [;)]

Sko inne?[8|] Jeg har kun utesko til ungene mine. Eller dvs kun til guttungen siden Ida ikke går enda. Har viking sine sherokser og noen adidas goretex sko for tørre dager. Innendørs i bhg har han nå croks men de har han nettopp fått. Har brukt sånne skinntøfler uten hard såle til innendørsbruk. Jeg er ikke noe tilhenger av sko mer enn nødvendig til de små føttene. Brusken er så myk og påvirkes lett av skofasongen. Er ikke bra for de små føtene å gå med sko hele dagen både inne og ute[:)]

er ikke noe tilhenger av innesko jeg heller men fikk beskjed på HS at for at han fortere skulle bli bedre i balansen kunne jeg bruke lette  inne sko [8|]

Ellers så trenger han lette sko til utebruk for de tørre dagene  og vinter sko til de våte å kalde dagene

ORIGINAL: plingpling

er ikke noe tilhenger av innesko jeg heller men fikk beskjed på HS at for at han fortere skulle bli bedre i balansen kunne jeg bruke lette  inne sko [8|]

Ellers så trenger han lette sko til utebruk for de tørre dagene  og vinter sko til de våte å kalde dagene

Da kan du heller bruke sån "mokkasiner" som det heter på dansk og islandsk - er det hun går med på kveldene når hun har fått på seg pysj. Så det anbefales altså siden det er antiskli såle på dem[:)]

Vi bruker ikke sko inne. Men hun sklir veldig på parketten,så hun har på enten antiskli sokker eller skinntøfler/mokasiner[:)] Uten hard såle. Har kjøpt Ecco vinterstøvler(gore-tex) og er kjempefornøyd[:)]

Mini går ikke heeeelt enda, men skal kjøpt ekko vintersko, inne bruker han antisklisokker eller skinntøfler!

ORIGINAL: MissMe

ORIGINAL: plingpling

Vi bruker ECCO-skoene (Nå superfit siden vi nettopp kjpte nye) på tørre og kalde/våte dager! Funker til det meste!
Så du trenger ikke kjøpe 2 par utesko..

Er lirr skeptisk til at HS anbefaler innesko.. De skal jo bruke minst mulig sko for mest naturlig utvikling av ankler og fot...

er enig med deg miss me , er ikke helt fornøyd med hun vi har på helsestasjonen , legen er også ganske rar .... men da satser vi på 1 par ute sko men hva er superfit ???[8|][8|][8|][8|]

Back
Topp