Nå trenger jeg hjelp jenter!

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Siste mens fikk jeg 03.04 eller 04.04 så jeg tok en test lørdags kveld og en ny nå søndagsmorgen. Vet ikke hvordan jeg skal tolke resultatet. Hvordan ville dere ha tolket det?:banghead:
image.jpg

Last edited:
Hmm rart at den er sterkere lørdag kveld enn søndag morgen.. Må nesten ta en ny om et par dager å se. Ønsker du å være gravid eller er det krise? :)

Ser strek på begge :) Nesten litt misunnelig :D

Hmm rart at den er sterkere lørdag kveld enn søndag morgen.. Må nesten ta en ny om et par dager å se. Ønsker du å være gravid eller er det krise? :)

Vil ikke være gravid nå..har ikke så lyst på 2 tette, men kommer ikke til å ta abort om det viser seg å være en spire der :)

Tror jeg må si gratulerer :) ser nå rimelig positivt ut synes jeg!

Skal egentlig fjerne en del av livmorhalsen i morgen, da jeg hadde cellforandring, men må vel heller høre om hun kan se om det er noe der inne..noen som vet om det synes så tili?

De var nok positive de to der ;)
Gratulerer :)
Jeg har 14 mnd mellom mine to minste, mye jobb og masse kos :)

Skal egentlig fjerne en del av livmorhalsen i morgen, da jeg hadde cellforandring, men må vel heller høre om hun kan se om det er noe der inne..noen som vet om det synes så tili?
Fosteret er jo mest sannsynlig kun 3 uker ca så ikke sikkert hun kan se noe.

Gratulerer hvis det er positivt, litt misunnelig men mannen hadde ikke gått med på en til enda så her er det satt spiral intill videre...

Ser strek på begge to ja! Gratulerer! :)

Gratulerer :-)

Back
Topp