Nå tar jeg inne årene....

Låla

Betatt av forumet
Skrev en klagetråd i går ang kvalmen.[:'(] 
Var på jobb i 4 og 1/2 time, og da klarte jeg ikke mer. Så jeg må nok bare bite i det sure eple og ringe legen å få meg sykemelding. Gruer meg helt ekstremt til å si det til sjefen min, men har rett og slett ikke noe valg. Så jeg trur nok jeg bare må si det som det er.

MEN det er en ting jeg lurere på. Har ei god vennine som jobber på nav og hennes oppgave er å ta seg av sykemeldinger, så kommer hun nå til å finne ut at jeg er gravid??? Har så lyst at det skal være hemmelig til vi har passert uke 12.

Du kan be legen om å ikke skrive årsak ... forklare situasjonen... På min sykmeld sist sto det ikke at det va pga graviditet... 

Ok, da skal jeg forklare situasjonen til legen min. Håper det han kan fikse det.

Huffda, kjedelig når kvalmen tar så overhånd! Lykke til! Bare snakk med legen din du så fikser han det![;)] Masse lykke til!

Og du, værr litt queen i huset nå da, slapp av og ta vare på frøet og deg selv!![:)]

Klem

Arbeidsgiver kan ikke kreve å vite årsaken. Og legen trenger ikke å skrive det på arbeidsgivers del av sykemeldingen.

Håper du slipper kvalmen snart! God bedring [:)]

Takk takk jenter.[:)]

Hadde håpe at dette svangerskapet skulle bli som det forrige, for da hadde jeg INGEN plager, men foreløpig så ser det ikke slik ut.[:'(]

Når kom kvalmen skikkelig for deg? Sist uke?

ORIGINAL: Mollå

Når kom kvalmen skikkelig for deg? Sist uke?

Ja den startet vell når jeg passerte uke 6.

Huff[:'(] Krysser alt for at jeg bare holder meg uggen/småkvalm! Er jo bare i uke 5 jeg[:)]

ORIGINAL: Låla

Skrev en klagetråd i går ang kvalmen.[:'(] 
Var på jobb i 4 og 1/2 time, og da klarte jeg ikke mer. Så jeg må nok bare bite i det sure eple og ringe legen å få meg sykemelding. Gruer meg helt ekstremt til å si det til sjefen min, men har rett og slett ikke noe valg. Så jeg trur nok jeg bare må si det som det er.

MEN det er en ting jeg lurere på. Har ei god vennine som jobber på nav og hennes oppgave er å ta seg av sykemeldinger, så kommer hun nå til å finne ut at jeg er gravid??? Har så lyst at det skal være hemmelig til vi har passert uke 12.

Uansett så har hun jo taushetsplikt, så hvis hun virkelig gjør jobben sin, så burde hun holde _helt_ kjeft og ikke spørre deg en gang, selv om hun evt. skulle finne det ut...

Men ja, skjønner det er kjekkest om du slipper at legen skriver det på sykemeldingen da..

Back
Topp