Nå tar jeg ferie

Trulte74

Forumet er livet
I morgen kjører vi på ferie. Skal ut å leite etter sommer'n. Den dro herfra i natt igjen. Pøsregner igjen her nord.

Det blir lite BV på meg en stund nå. Antar det blir litt å oppdatere seg på når jeg er tilbake. Tar nå bærbar PC'n med så der jeg finner nett kommer jeg vel å titter innom.... Lite avhengig jeg[:)]

Ååå så gøy da!! dere får ha en stråååålendes tur, og om dere tilfeldigvis av en eller annen grunn forviller dere hit... så er dere HJERTELIG velkommen!! [;)][:D] thihhihi

Har aldri vært på "den siden" av Norge så kunne gjerne tenkt meg i den retning ja[;)] Men ikke sikkert det blir i år da..

Jeg har heller ikke vert så mye "oppi nord", men har vert i Tromsø et par ganger da...nyyyyyyydelig by!![:D]
Har svigersfamilia mi oppi mosjøen, så drømmen er jo å dra dit en gang da! [;)] og så må jeg jo se hvor
genene mine kommer fra...har sameblod i meg skkjønner du..hehehe

Kosa deg masse masse på ferien me familien din [:D]

Kom hit du - her var det 28grader i skyggen i dag[8|]
- og vi bor på en TOPP i byggefeltet[8D]

Jeg drømmer om ferie til Lofoten (der mannen min er født (og bodde i 2 år))

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kan kjøre innom deg oxo vi[;)] Lofoten er fantastisk. Må bare oppleves.

ORIGINAL: Trulte74

Kan kjøre innom deg oxo vi[;)] Lofoten er fantastisk. Må bare oppleves.

Ja, det tror jeg på!!!

Må gjerne komme innom her, ja! særlig om du kommer nå en av de første to-tre ukene, for jeg blir "alenemor" i 2 uker fra torsdag[8|][:(]

God ferie!!!![:D]

God ferie [:D]

Velkommen til Lofoten! Her bor jeg, og stortrives! Har bodd på østlandet og lengtet veldig hjem igjen. Men klimaet her er nok ikke det beste. Men en fantastisk natur![:)]

ORIGINAL: Sara73

Velkommen til Lofoten! Her bor jeg, og stortrives! Har bodd på østlandet og lengtet veldig hjem igjen. Men klimaet her er nok ikke det beste. Men en fantastisk natur![:)]
Ja, jeg kommer nok om ikke så altfor lenge.. (vi snakker vel år mer enn måneder, men håper litt på neste sommer[8|])

Back
Topp