Nå synes jeg at det begynner å bli nok

namba

Forumet er livet
helseproblemer på meg.[:(] Nå er jeg nok nødt til å slutte å pumpe for nå har jeg begynt å kjenne antydning til en fjerde senebetennelse! Det er så vanskelig å bli kvitt senebetennelser at jeg tror nesten ikke jeg tar sjansen på å pumpe meg mer i frykt for å bli plaget i flere år. Hvis jeg ikke klemmer når jeg pumper kommer det bare drikke-melk, så det er ikke vits i å bare pumpe det heller. Samtidig så synes jeg det er så vanskelig å slutte også når jeg enda har melk...

Kan du ikke få lånt ei elektrisk pumpe på helsestasjonen?
Vet iallefall at det er mange helsestasjoner som har det.

Jeg har elektrisk pumpe, men dersom jeg ikke klemmer får jeg ut 30-50 ml mindre enn jeg gjør hvis jeg klemmer. Uten det får jeg ikke tømt dem helt.

ja, nå begynner det å bli nok. Nå har du vært flink lenge, og det er ikke meningen at man skal ødelegge seg selv fysisk og psykisk for å fø på barna våre, selv om vi er flinke å stresse oss opp for all verdens grunner... så om du ikke orker mer nå er det ingen som synes det er rart. Ønsker deg lykke til med beslutningen om hva du skal gjøre videre

Veldig enig med det lenemor skriver..! Man skal jo ta vare på seg selv og selv om man er mamma.. Jeg vet så veldig godt hvordan det føles sånn som du har det nå, og kan bare ønske deg lykke til.. [:)]
Sender deg og mange klemmer! [:)]

Huff, det skjønner jeg! Men du har jo gitt alt veldig lenge, så kanskje det føles godt å endelig gi slipp? Det var litt sånn for meg i allefall!

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!

Jeg har trappet ned til to ganger i døgnet nå for å se om tommelen kommer seg eller ikke. Jo det skal bli godt å slutte, men jeg hadde håpet at det skulle bli min avgjørelse eller i det minste produksjonen som gikk ned. Blir ikke tommelen bedre trapper jeg ned til en gang i døgnet før jeg gir meg.

Back
Topp