Nå starter kvalmen gitt..

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Gikk inn i uke 10 på mandag, og ble samtidig dårligere og kasta opp for første gang. 9+3 nå, og kvalmen ser ut til å stige og bli værende... og jeg som tenkte jeg slapp billig unna :o Et google søk viser at flere når kvalmetoppen rundt disse ukene... Leste også noe om at hcg toppen nås rundt denne tiden? Noen andre som erfarer det samme?

Jeg tror jeg begynner å bli bedre nå, er godt over uke 10 iflg tul, og aner et muligens koselig sv.skap *håpehåpe*

Men det er vel rundt nå man skal nå toppen ja ca 10-12 uker. Tidligere har jeg spydd som en gris nesten hele sv.skapene, sp har ingen annen erfaring XD

Jeg var kjempe kvalm i uke 6-8. Så gikk det litt over og jeg tenkte at åååh endelig er jeg ferdig. Nå er jeg 9+4 (9+5 etter midnatt) og jeg er så kvalm at jeg har lyst til å dø. Rett og slett lyst til å dø. Hahah. Og jeg er så oppblåst at det kjennes it som om magen min blir strekt og dratt i alle retninger, og den er stein hard :(

Håper virkelig dette gir seg snart, om dette skal vare i ni måneder så får sykehuset legge meg i koma :'D

10+6 og har hatt en forferdelig uke, men har vært dårlig lenge.

jeg er i uke 9+3 og har enda (bank i bordet) ikke hatt veldig mye kvalme...men vært konstant sulten, og fått avsmak på noen matvarer.. Men leste noe om at man burde kontakte lege dersom kvalmen plutselig kom etter uke 9? er dette tilfelle?

Jeg var kjempe kvalm i uke 6-8. Så gikk det litt over og jeg tenkte at åååh endelig er jeg ferdig. Nå er jeg 9+4 (9+5 etter midnatt) og jeg er så kvalm at jeg har lyst til å dø. Rett og slett lyst til å dø. Hahah. Og jeg er så oppblåst at det kjennes it som om magen min blir strekt og dratt i alle retninger, og den er stein hard :(

Håper virkelig dette gir seg snart, om dette skal vare i ni måneder så får sykehuset legge meg i koma :'D

Håper det går over snart! ikke noe digg å ha det sånn nei! krysser fingrene for deg:greet015

Har ikke hatt veldig mye kvalme, men var litt kvalm i uke 7-8. Har for det meste gått over nå, men må passe på å spise jevnlig, hvis ikke kommer det litt snikende kvalmefølelse.

Jeg er 12+1, og kvalmen har kommet og gått veldig de siste 3 dagene.. huff jeg som håpet det skulle gi seg.

Back
Topp