Nå som vi er litt ute i svangerskapet.. Hvilke cravings har dere?

mharty

Forelsket i forumet
Selv er jeg avhengig av saftis!:p Jeg digger friske smaker, så det går mye i friskis og druer her i hus :p

Har ikke så mange lyster.. er ikke så mye som frister egentli... så variere det fra gang til gang

kiwi, iskalde gule epler og iiiiiiisss. jepp går i lollipopp her :P sjokoladen er jo best da. men isen funker den å haha.

Det varier sonn :D men for tiden hjemmelaget potetstappe,stabburet grov leverpostei, sjoko bons fra kinder egg,hansa champagnebrus <3 + masse masse masse frukt,pærer ,melon sonn liten gul melon og eple JUICE <3

appelsiner er det store, men må ikke ha det hver dag lenger

Gulrot, må ha en hver morning før frokost..hehe... Ellers appellerer alt som er syrlig og kaldt. F.eks lime i kaldt vann. Spiser ellers mer enn vanlig. Man skal jo ikke spise for to, men jeg er mer sulten. Det var sånn sist graviditet også. Etterhvert som magen ble større spiste jeg mindre, for da var det mindre plass.

Frukt!! Epler, druer, kiwi, melon osv er såååå godt :D her om dagen fant jeg jordbær på rema.... Åh, herrejemini så godt det var!! saft og juice er også kjempegodt :) er mye tørst.. :) til vanlig er jeg nokså brusoholiker, dvs pepsi max.. Men smaker ikke like godt nå.. men altså sjokolade er definitivt høyt oppe på lista det og dessverre ;) ;) Litt rart egentlig, når jeg liker frisk og saftig frukt så godt :P

Gulrot, må ha en hver morning før frokost..hehe... Ellers appellerer alt som er syrlig og kaldt. F.eks lime i kaldt vann. Spiser ellers mer enn vanlig. Man skal jo ikke spise for to, men jeg er mer sulten. Det var sånn sist graviditet også. Etterhvert som magen ble større spiste jeg mindre, for da var det mindre plass.

Åja jeg trodde at det var vanlig å spiste mer lengre ut i svangerskapet. Kom jo ikke på at det er mindre plass :)

Har ingen bare sånn vanlig "I dag hadde det vært godt med ..." som man alltid har. Men har lyst til å oppleve det!

Vet ikke om det er en cravings jeg har, eller om det bare hjelper mot kvalmen; men alt som er salt er godt. Veldig glad i salt lakris om dagen fordi det får bort metallsmaken og kvalmen; men nå begynner jeg og bli lei... Sjokolademelk har jeg hatt mer lyst på en vanlig, men det er ikke noe jeg bare MÅ ha! Har spist en del ostesmørbrød i det siste også, men det er heller ikke noe jeg MÅ ha hver dag. Men jeg har ekstremt lyst på farris! Kald farris! Så jeg tenker å gå til innkjøp av en sånn brusmaskin snart- drømmer om det! Jeg drikker veldig mye vann til daglig, men i det siste har det liksom ikke smakt noe, så farris har hjulpet meg masse der :)

Epler, druer, grapefruktjus, epler, epler, epler!! Og banan. Mmmmmm!! Må spise jevnt, hele tiden, for å holde kvalmen unna...

Back
Topp