Nå som vi er klar..

Momofmany

Forumet er livet
Har jeg selvsagt fått enorm angst for å ikke føde en levende baby!! Blir helt dårlig når jeg ser stelleplassen osv. Va nettopp en skrekkhistorie på et annet forum med en som døde nær termin.. Jeg makter ikke!! Faen denne siste tiden er bare så slitsom.. Hvordan får jeg tankene på noe annet!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Huff :( ikkje noe bra å ha d sånn! Snakk med jordmora di, kanskje du kan få en "avtale" med sykehuset ditt om en dato dei kan sette deg i gang om du ikkje har fått til da??

Har ei venninne som hadde fødsels angst å ho fikk samtaler på sykehuset med overlegen kvar 3 uke. Å der planla dei fødsel snakka om alt ho måtte ønske å sjekka baby. Tror ho vart satt i gang 1 uke før termin..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Uff, ikke kjekt å ha sånne tanker :/ snakk med jm di om hvordan du har det?

Jeg kan plutselig få sånne fødsel går galt eller liknende tanker (drømte feks i natt at kreften jeg egentlig er "ferdig" med likevel hadde spredd seg og jeg måtte ha cellegift resten av livet,var på første kur med tom barnevogn....) Jeg har ingen gode råd annet enn hva jeg forteller meg selv og det er at sånne tanker er bare tull,frøkna er sunn og frisk inni der og det kommer til å gå bra. Jager bort tankene med en gang de dukker opp ved å tenke på noe hyggelig og kjenne/stryke litt på frøkna mi i magen. Det går bra!!

Termin 02.09.13 <3

Jeg kan plutselig få sånne fødsel går galt eller liknende tanker (drømte feks i natt at kreften jeg egentlig er "ferdig" med likevel hadde spredd seg og jeg måtte ha cellegift resten av livet,var på første kur med tom barnevogn....) Jeg har ingen gode råd annet enn hva jeg forteller meg selv og det er at sånne tanker er bare tull,frøkna er sunn og frisk inni der og det kommer til å gå bra. Jager bort tankene med en gang de dukker opp ved å tenke på noe hyggelig og kjenne/stryke litt på frøkna mi i magen. Det går bra!!

Termin 02.09.13 <3
Å hjelpes <3 Sender deg en klem <3 Har før gått til Psyk for andre ting og ho sa jo faktisk noe lignende.. Bare legg vekk katastrofetankene og ta de igjen senere om de var verdt bryet. Har visst mista litt tekken på det!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sånn tenker jeg også og det er helt jævlig... Jeg klarer liksom ikke helt å glede meg over graviditeten for jeg er så utrolig redd noe skal gå galt.

Back
Topp