Nå som man må ha vinduet oppe....

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Er så varmt om natta at vi må ha vinduet på rommet til Tiril på vid gap.. og allikevel går ikke temp under 24 grader.
Men.. vi har sånn himmel over senga hennes..... men den er kanskje ikke finmaska nok. Er en rimelig rosa en fra Jysk.
Har dere tips om myggnett eller no? For nå har Tiril et stikk på kjaken og ett i hodet. [&:]

Har ingen anbefalinger desverre...

vil bare fortelle om en i barselgruppa mi som hadde myggnetting
over sengen til sønnen sin...

Hun skulle inn å sjekke han etter han hadde lagt seg for natten
og når hun kom inn hadde han klart å få tak i myggnettingen og dratt den inn i mellom sprinklene
og på en eller annen måte fått tvinna den rundt halsen to ganger...

Han var blå i ansiktet...
MEN DET GIKK BRA!!! heldigvis.........

Så om dere har myggnetting.. prøv å fest den på en eller annen måte så
det ikke skjer en ulykke .. !!!!!!

[>:][>:][:'(][:(] Å søren.... Får fjerne den jeg har... ho har fått tak i den med henda noen ganger.. men aldri skjedd noe..... jeg er jo inne hos henne med en gang ho våkner... men det kan sikkert bli skummelt etterhvert som hun blir større og kommer seg mer rundt i senga og blir sterkere.....

Får prøve å finne på noe foran vindu i stedet da.... går ikke ann å feste himmelen på annen måte... desverre.
Men sånt kattenett?? hvor får man tak i det? det går kanskje på samme måte?

Tror ikke jeg kommer til å ha vindu oppe om nattan før jeg har satt på insektnett foran vindu.. får håpe vi får opp det ganske snart [8D]

Kan dere ikke shmokke opp en myggnetting på vinduene da[:)].....

Vi har bestilt en myggnetting for å ha på vinduene, gjennom glassmersteren her (som da er min svigerfar) Den blir spesialttilpasset vinduet, og dras opp og ned som en rullegardin på skinner, den funker også som solskjerming. Den er helt genial, skal få tatt bilde av den og legge ut. Er veldig dårlig på å forklare :p

ORIGINAL: Malina84

Vi har bestilt en myggnetting for å ha på vinduene, gjennom glassmersteren her (som da er min svigerfar) Den blir spesialttilpasset vinduet, og dras opp og ned som en rullegardin på skinner, den funker også som solskjerming. Den er helt genial, skal få tatt bilde av den og legge ut. Er veldig dårlig på å forklare :p

Så lurt[:)]

*ønskesegogså*

ORIGINAL: #Åsen#

*ønskesegogså*

Mye koster en sånn da? Har de det bare hos glassmestere?

Skal også ha nett forran vinduet.. ikke lyst på mygg jeg heller..hehe![;)]

Skal på apoteket å kjøpe pollen netting, men det er jo også pga at jeg har pollen allergi..

ORIGINAL: nættejeinto

Skal på apoteket å kjøpe pollen netting, men det er jo også pga at jeg har pollen allergi..

Mener det er rimeligere på Maxbo... et lite tips bare[;)]

takk for tips[:D][;)]

- 20.05.2010 15:53:36

nættejeinto
Medlem

Medlem siden: 17.05.2006
Jeg er fra: Sandnessjøen men bor i Bodø
Status: pålogget Skal på apoteket å kjøpe pollen netting, men det er jo også pga at jeg har pollen allergi..

hmm sånn har jeg ikke hørt om før. får kjøpe det:)

Back
Topp