Nå som likegodt alle snakker om vogn:)

Snart2barnsm0r

Betatt av forumet
Januar 2017
Kanskje dere fine damene kan hjelpe meg litt? :-)

Jeg vil gjerne ha en vogn som en kan bruke også som sportsvogn, og den må ha stor nok bag til at ungen kan vokse litt i den. Det må også gå an å snu den mot meg, så jeg ser ungen. Vi må bære den litt i trapper, så det er kjekt om den ikke er for tung, men vi trenger ikke ha den i bil... Vi bor i Oslo, så det er fint om den er lett å manøvre seg inn og ut av tog med den...

Er det noen som vet om denne drømmevogna finnes?

Tuuusen takk for svar <3

Cybex priam kanskje? :) Ikke like stor som Emmaljunga og simo, men likefult en fullverdig vogn :)
Babyjogger city premier, har hørt at hjulene på denne ikke imponerer veldig, men virker som en super vogn! :)
Stokke trailz er også en vogn å vurdere :) Vet ikke hvor tung den er, men vet mange er fornøyde med den :)

Jeg har den ikke selv, men Bugaboo er jo veldig populær her i Oslo. Jeg tror den blir B Donkey denne gangen her (nå må vi ha en tvillingvogn, og jeg vil ha en lett en). Dyr, men..

Brio smile ser fin ut :)

Vil iallfall ikke anbefale emmaljunga, de ser ganske stødige og fine ut, god plass til barnet både i bag og sittedelen, men de er utrolig tunge og vanskelig å manøvrere :p

Har litt samme krav som deg hva gjelder vogn, og tror det blir TFK Lite (ser litt lettere ut enn den vanlige) med Multi X bag, som kan brukes både som babybag og siden som sittedel vendt mot deg til barnet er hvertfall et år!

Back
Topp