Nå som det er så varmt..

fruluna

Forumet er livet
Hva har babyene deres på seg om dagen nå? Og om natta når de sover?

Linnea har hatt på seg kortermet body bare hun nå på dagen. Og en liten lue over øra da hvis det har blåst!

Og om natta sover hun kun i bleia..

Syns det er så vanskelig jeg, for det er jo så himla varmt, men så er jeg litt redd for å gjøre noe "feil" også.. [&:][:D]

i dag hadde Noah på seg en kortermet body og en bukse/shorts...hadde på en liten sommer lue på hodet..!
han har på seg en kortermer body i sengen.
jeg og synes det er vanskelig....

amalie har ofte en lett sommerkjole på, uten body ol under, og et skaut på hodet.
dersom det blåser litt, har jeg et lett jakke over.
om natta sover hun i kortarmet body.[:)]

men er vanskelig på denne tiden altså, kan være glohett i sola, men kjølig i vinden.

På dagen har eg body, ei lett bukse og hatt el. tynn lue. Om natta ligge han i body m/lang arm, men kanskje eg skulle gått over til kort arm. Kjenne jo at han e varm og klam. Men eg blir så himla usikker. Nå i uken hadde han influensa med feber, så eg blir ikkje heil klok [&:][&:]

I dag hadde hun body og strømpebukse på.
På natta må hun ha noe må beina for ellers tror hun bare vi skal leke,å da sover man ikke [:D]

i dag var det kjempe varmt i trøndelag. så Noah hadde først på seg en shorts og langermet body. shortsen for fort av og likens med bodyen.han lå veldi mye med kun bleie utpå dagen..han var klam å VELDIG varm...

i sengen sin nå ligger han med kun bleie med et helsepledd over..

Kun kortarmet body på dagen, og alikevel får hun nesten heteutslett, ungen min blir jo så fort varm.
Pysj om natten, men tynt pledd over.
Jeg leste ett sted at man skal kle på ungen det man selv ville kledd på seg.
Så hvis du nesten ikke vil ha klær på deg så skal ikke ungen ha det heller.

Thea har på seg kjole, eller singlet og sånn bleiebukse (brillebukse.. eller hva det heter...)!! Eller bare korterma body! Om natta har hun på seg enten korterma body eller pysj, men da bruker hun ikke dyna, den sparker hun av seg!

Solhatt eller skaut bruker hun når hun ikke sitter i skyggen! Hun er jo mest i skyggen, men det hender jo at hun er ute i sola i små perioder!

Idag hadde vi på det varmeste 29 grader, og da gikk vi inn..... Før den tid lå hun i netto'n, hun lå lenge uten bleie, og tisset ikke.. enda jeg ga henne pupp nesten hele tiden.

Ellers ligger hun og sover i vogna på dagene i bleie og insektsnett... Det blir ganske tett av det.

Om natten ligger hun i sommerpysj

Imorgen blir det litt kaldere, og på onsdag skulle det bli 11 grader og regn, så vi må nyte varmen mens vi kan...

Back
Topp