Nå slutter jeg- oppdatert HI

bettand

Forumet er livet
å trene på Elixia. Imorgen skal jeg si opp og bare gå på de PT timene jeg har igjen. Nå har de begynt med nye barnepass regler, så nå får vi heldige som har unger hjemme bare lov å trene 1 time og et kvarter(bare den tida vi¨får barnepass) og de som kjenner meg vet jeg svetter mye når jeg trener og trenger dusje... Og da er det lite treningstid igjen, og siden jeg ikke kan trene hver dag pga kneet så blir det latterlig lite trening og det gidder ikke jeg betale 500 spenn i mnd for[:'(]

Oppdatert: Da har jeg hatt PT time idag. Det er faktisk bare 1 time vi får de neste 2 mnd. Vil man ha mere må man spørre de på barnepassen[:'(] Ergo: er det mye unger, ingen ekstra tid. En ¨såkalt overgang er dette sier de. PTen har snakket med de og mener jeg bør sende klagemail. For hun synes og dette er lite, ¨nå skal det sies jeg har 1 times PT 1 gang i uka da, så da får jeg akkurat tid til det. Eller så må jeg spørre om mer. Synes ikke det skulle være nødvendig jeg. Men venter med å si opp. De skal ta det opp på møtet idag og jeg skal sende de en krass mail. For dette synes jeg er veldig demotiverende, men har jo ikke lyst å forfalle helt da.

ORIGINAL: lille snegle

ååh, var nå bra du bare slutta å trene på elixia da!! herregud, skremmer meg! [X(]

Ja du kan så si.
Lurer på hvor lurt det er jeg. Jeg trenger å trene, men trenger ikke det peset der. Synes det er frekt. Står ingenting om de nye reglene på sida deres heller, stakkars nye medlemmer blir nok lurt inn i stry. Når skal liksom jeg få tid å gå på spaet der liksom? Eller badstuen? Eller solariet?

Gjelder dette alle treningssenterne i hele landet?[&:]
Noe så latterlig! Jeg pleier som regel å ta to timer etterhverandre, f.eks. spinning + core når jeg først får sulla meg avgårde, men det er det jo ikke tid til da...

ORIGINAL: bettand

ååh, var nå bra du bare slutta å trene på elixia da!! herregud, skremmer meg! [X(]

Ja du kan så si.
Lurer på hvor lurt det er jeg. Jeg trenger å trene, men trenger ikke det peset der. Synes det er frekt. Står ingenting om de nye reglene på sida deres heller, stakkars nye medlemmer blir nok lurt inn i stry. Når skal liksom jeg få tid å gå på spaet der liksom? Eller badstuen? Eller solariet?

(jeg trodde du skulle "slutte" på BV [:-])

What??? Høres jo urimelig ut! Jeg trente på Sats for et par år siden, og når jeg først trente så gikk det fort 2 timer. + dusjing etterpå. Men hadde heldigvis ingen restriksjoner på barnepass da.
Så kjipt [&o]

ORIGINAL: Netta87

Gjelder dette alle treningssenterne i hele landet?[&:]
Noe så latterlig! Jeg pleier som regel å ta to timer etterhverandre, f.eks. spinning + core når jeg først får sulla meg avgårde, men det er det jo ikke tid til da...

Gjelder Elixia Forus iallefall og står ikke en pøkk om det på hjemmesida. Imorgen er de snille siden jeg må være der kvart på 9(har PT ni til ti) og må dusje etterpå.. Skal få lov til det liksom. Må man be om lov når man betaler så dyrt da? Faen så frekt er det.[:'(]

ORIGINAL: Escuro

What??? Høres jo urimelig ut! Jeg trente på Sats for et par år siden, og når jeg først trente så gikk det fort 2 timer. + dusjing etterpå. Men hadde heldigvis ingen restriksjoner på barnepass da.
Så kjipt [&o]

Er så kjipt. Barnepass åpningstiden på formiddagen er kun 2timer, og da synes jeg pokker meg at de som booker skal få lov å bruke den tida[:'(]

Ja du kan så si.

(jeg trodde du skulle "slutte" på BV [:-])

Nei blir nok her selv om jeg ikke tror så mange hadde savna meg om jeg hadde lista meg ut[8D] Men ingen fare...

heh...trodde og du skulle slutte med BV eller scrapping[8D]
 men det er godt du fortsatt blir her med oss! klart du hadde blitt savna![:)]

ORIGINAL: Majanne

Jeg som går så stille i dørene?? Nei scrappinga er det som holder meg mest oppegående for tida[:)] Det vil jeg ikke slutte med. Men føler meg litt usynlig egentlig, for er scrappinga folk husker jo... ikke meg[8D]

Jeg som går så stille i dørene?? Nei scrappinga er det som holder meg mest oppegående for tida[:)] Det vil jeg ikke slutte med. Men føler meg litt usynlig egentlig, for er scrappinga folk husker jo... ikke meg[8D]

syns ikke det...du er nå blant de nickene jeg husker her inne[:)] å du skriver jo masse her inne...og på tråden som juneb starta![:)]

syns ikke det...du er nå blant de nickene jeg husker her inne[:)] å du skriver jo masse her inne...og på tråden som juneb starta![:)]

Takk takk, da ble jeg kanskje litt mindre usynlig da[8D]

hihi, så bra![:)]

er for d meste bare å sniker for tiden siden jeg bare kunne gått inn via mobilen! er så tungvindt å skrive via den....men har jo fått svart litt da[;)]
 satser på at nette hjemme er oppe å går igjen når jeg kommer hjem[:)]

ORIGINAL: Trone

Herregud for noen teite regler!!! [8|][8|][8|][8|][8|]

Urk ja. De prøvde seg med de da jeg var gravid og. Og jeg sa klart fra da og at jeg kan ikke skynde meg mer enn jeg gjør. Men nå har jeg fått nok. Er lenge til august og så¨har jeg sikkert teit oppsigelsestid og[:'(]

Teite regler ja!!!!
Men da kan de heller ikke forvente at de med små barn trener der.

Får håpe det er et annet treningsstudio du kan begynne på i nærheten da.
Er ikke så kjent i Sandnes jeg, har bare vært der en gang!

dytt

Back
Topp