...etter å ha vært inne og tittet i mang uker allerede
Jeg bor i Stavanger og venter gull nr to med termin 18.januar og er altså 13 uker på vei imorgen. Fra før av har jeg en jente som blir 2 år i september. Gleder meg veldig, men det er foreløpig veldig fjernt ennå. Glemmer ut at jeg er gravid, og positivt er jo det, for da går tiden litt fortere. Har ingen plager akkurat nå (*bank i bordet*), men var litt kvalm innimellom i begynnelsen.
Da jeg var 10 + 1 var jeg på tidlig UL og fikk se en liten sprellende figur i magen. Blir spennende å få se igjen ved ordinær UL, men har ennå ikke fått time ennå. Har faktisk ikke fått time hos legen ennå pga ferie der, så jeg skal ikke på min første kontroll før i august! Synes det er lenge til, men spurte da jeg fikk timen om de kunne sende henvendelse til UL før det ihvertfall slik at det ikke blir altfor sent jeg får den.
Da jeg var 10 + 1 var jeg på tidlig UL og fikk se en liten sprellende figur i magen. Blir spennende å få se igjen ved ordinær UL, men har ennå ikke fått time ennå. Har faktisk ikke fått time hos legen ennå pga ferie der, så jeg skal ikke på min første kontroll før i august! Synes det er lenge til, men spurte da jeg fikk timen om de kunne sende henvendelse til UL før det ihvertfall slik at det ikke blir altfor sent jeg får den.