nå skje det noe...

jas

Forumet er livet
Endelig, har vi fått brev fra sykehuset!
Vi har fått time til å sjekke sædkvaliteten til samboeren min [:D]
Om to uker skal vi på sykehuset, og da får vi svar om en mnd tid hvordan det står til med han... Er kvaliteten han bra, så er det min tur...
Samboeren min sjekket seg for 3 år siden, og da var kvaliteten han helt på topp, håper og tror at den fortsatt er det...

Det som er bra med at han skal levere om to uker, er fordi jeg får mensen dagen før... Dvs at vi får ikke hatt seks to dager før sædprøven, og det er det de krever [:D]
Passet helt perfekt altså [:D]

Er så deilig å vite at det endelig er noe som skjer [:D][:D][:D]
Selv om det er kjedelig hvis det er noe med oss, men da får vi i det minste vite det, og evt at vi kan begynne å tenke på andre metoder [:D]

Måtte bare fortelle dere dette, er egentlig kjempe glad [:D][:D][:D]
 
Så bra da jas! Ønsker dere masse lykke til, og må det
bli deres tur snart[:)][:)][:)]
 
så spennende at det skjer noe....[:)]håper dere får fortgang på det,å at det sitter en liten spire hos deg snart.[;)]
 
Så flott da!![:D]
 
Bra for dere- da skal du se at du snart har bolledeig til heving [:D][:D] Lykke til [:D]
 
Så bra Jas! Da er det ikke lenge før det er din tur! Lykke til!
 
Kjempe hyggelig å høre jas.
Håper alt står i orden med dere.
Krysser alt vi har her[:D]
 
har selv vært i samme situasjon, for 4 år siden. min manns sædkvalitet var helt fin, dermed var det egglederne mine som skulle sjekkes ved hjelp av en lapraskopi. det de fant ut da, var at eggstokkene mine var igjenkapslet, slik at eggene mine ikke kom ut[&:]. det ble da brunnet 6-8 hull i hver eggstokk og 2 mndr etter var jeg gravid[:D].
 
Supert Jas!!!Lykke til!!!
 
bra at dere får finne ut om det er noe galt. får håpe alt er bra med rompetrolla til mannen din og at alt er bra med deg vist du må undersøkes[:)] lykke til[;)]
 
Så bra jas [:D]

Det var mange blide smiley fjes i innlegget ditt, så det er TYDELIG at du har det fint! Godt at dere får hjelp til å finne ut "problemet"..

Har dere prøvd lenge da?

Kathrine
 
Takk for alle tilbake meldingene fra dere alle [:D] Koselig!

Vi har prøvd i 15 pp nå.. skjønner liksom ikke hva som gjør at det ikke har klaffet for oss ennå... Men vi finner vel kanskje ut av det etterhvert...
Hadde liksom håpet på at sden vi begge er så unge, så skulle det gå rimlig kjapp, og hvertfall ikke over et år...
men vi får forhåpetligvis snart et svar! [:D][:D]

Denne helgen har vi stått på og jeg har drikki hostesaft... Forrige mnd funket ikke det, men jeg prøver en gang til [:D]
 
Det er godt å høre, jas!!! Du står på med vilje og positiv glød[:D]
Skal se dere lykkes nå...

Tvi-tvi[:D]
 
Lykke til med sjekkinga om alt er bra, jas. Jeg tror alt er i orden, men det gjør sikkert godt å få vite helt sikkert. Skjønner jo at dere lurer litt etter såpass lang prøving! Satser på at dere plutselig får det til sånn som mange forteller om!!

Håper du snart har en liten reke innabords!!
 
Back
Topp