nå skal vi på....

Bebibooms

Gift med forumet
barseltreff.... hehe, kaller d det ennå... akkurat samme gjengen som vi starte ut m fra de var små... kjempe koslig... har dere barseltreff???

nei, jeg tror jeg bare har vært på et par stykker jeg, og ddet er en eeeevighet siden! Heldig dere som har fått gode venner med barn på samme alder.
Jeg syns det er vanskelig å komme i kontakt med noen jeg.

ja, jeg vet jeg er veldig heldig som har denne gjengen å gå sammen m nå når barna er små, setter kjempe pris på dem...[:)] var ikke mangen av oss som kjente hverandre fra før, men nå er vi kjempe gooode venner alle sammen... ikke bare så barseltreff venner... men henger og masse ut uten barna og... godt m mangen rundt seg....[:)] 

jeg syns d har vert veldig lett å komme i kontakt m folk, både på babysvømmen... på treffene, i den opne barnehagen (han begynte ikke i skikkelig bhg før han var 2 år)... og nå, når vi har begynt på turn, så har vi møtt masse koselige folk... går dere på noen aktiviteter der du kan "møte" andre?

Vi hadde barselstreff, men det er rett og slett ikke noe for meg[;)]

koselig da!
ja vi har fortsatt barseltreff, men ikke så ofte nå da!
vi er bare 3 igjen, og jeg er den siste som fikk nr 2!
så da er det snart treff her hos meg!

nei, har ikke noe barselstreff lengre. Syns d var veldig kos med disse treffene jeg[;)]

slutta vel m d for et år siden eller noe, husker ikke[;)]

Back
Topp