Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg! Det hørtes godt ut!!!Så deilig daKos deg masse!
Jeg tenkte å ha meg en laaaaaang dusj!Asle har vært skikkelig klengete i dag, så jeg har ikke fått gjort en dritt.
![]()
Joda, gode de, men slike blir altfor søtt for meg dessverre.HAHAHAHA!!! Når du FØRST skal spise is må du jo gjøre det ordentlig!!!![]()
HER er min favoritt:
http://www.benjerry.no/site/no/smaksvarianter/vare-smaksvarianter/#
...eeeller hjemmelaga is da, har iskrem masking hjemme![]()
![]()
er så himla enkelt med den maskinen altså, hiver bare i et beger yoghurt og VIPS yoghurtisJoda, gode de, men slike blir altfor søtt for meg dessverre.
Hjemmelaget er digg![]()
Hvordan fungerer den?er så himla enkelt med den maskinen altså, hiver bare i et beger yoghurt og VIPS yoghurtis![]()
Åååå... det hørtes godt ut!er så himla enkelt med den maskinen altså, hiver bare i et beger yoghurt og VIPS yoghurtis![]()
Det er en bolle med kjølevæske inni som man setter i fryseren, og så er det et lokk, en visp og en motor som settes oppå lokket. Motoren kjører vispen rundt og den frosne bollen gjør at det man putter oppi blir til isHvordan fungerer den?
så sunn du er da!Åååå... det hørtes godt ut!
Jeg skal ta meg en kopp te og spise solruta speltknekkebrød med smør, aprikossyltetøy og kvitost. JAM!
Diplomis er bestVis vedlegget 6788
Denne er kjempegod!!!!!
Liker den Hagen daez best jeg, med jordbær og ostekakeHAHAHAHA!!! Når du FØRST skal spise is må du jo gjøre det ordentlig!!!
HER er min favoritt:
http://www.benjerry.no/site/no/smaksvarianter/vare-smaksvarianter/#
...eeeller hjemmelaga is da, har iskrem maskin hjemme![]()
![]()
Denne smaker mild softshakeDiplomis er best
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Deilig med sjokkis da!Jeg spiser knekkebrød med gulost... Har fått kost meg med litt sjokolade istad..............
Aldri en dag uten haha.
Høres lurt ut!Det hørtes forresten fristende ut Fru H.......Har is i fryserenMen,tenkte å være fornuftig å prøve å sove snart
![]()
oh, jah, Hagen Daez er også helt himmelskLiker den Hagen daez best jeg, med jordbær og ostekake
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum