Nå skal jeg...

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Spise iiiiiis!!!

ImageUploadedByBV Forum1362514639.692082.jpg
Denne er kjempegod!!!!!

Så deilig da :D Kos deg masse!
Jeg tenkte å ha meg en laaaaaang dusj! :D Asle har vært skikkelig klengete i dag, så jeg har ikke fått gjort en dritt. :p

Så deilig da :D Kos deg masse!
Jeg tenkte å ha meg en laaaaaang dusj! :D Asle har vært skikkelig klengete i dag, så jeg har ikke fått gjort en dritt. :p
Kos deg! Det hørtes godt ut!!!

Joda, gode de, men slike blir altfor søtt for meg dessverre.
Hjemmelaget er digg ;)
er så himla enkelt med den maskinen altså, hiver bare i et beger yoghurt og VIPS yoghurtis :D

er så himla enkelt med den maskinen altså, hiver bare i et beger yoghurt og VIPS yoghurtis :D
Åååå... det hørtes godt ut!:)
Jeg skal ta meg en kopp te og spise solruta speltknekkebrød med smør, aprikossyltetøy og kvitost. JAM!

Åååå... det hørtes godt ut!:)
Jeg skal ta meg en kopp te og spise solruta speltknekkebrød med smør, aprikossyltetøy og kvitost. JAM!
så sunn du er da! :eek: Jeg spiser karameller :p

Kuuuult!!! :-)
Veldig kjekt da!

Jeg spiser knekkebrød med gulost... Har fått kost meg med litt sjokolade istad..............
Aldri en dag uten haha.

Det hørtes forresten fristende ut Fru H.......Har is i fryseren ;) Men,tenkte å være fornuftig å prøve å sove snart ;)

Jeg spiser knekkebrød med gulost... Har fått kost meg med litt sjokolade istad..............
Aldri en dag uten haha.
Deilig med sjokkis da!
Knekkebrød med ost spiser jeg hver dag - med godt smør på! Eller rugsprø da :-p

Det hørtes forresten fristende ut Fru H.......Har is i fryseren ;) Men,tenkte å være fornuftig å prøve å sove snart ;)
Høres lurt ut!
Jeg må se Greys først, og skravle litt til!

Liker den Hagen daez best jeg, med jordbær og ostekake:p:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
oh, jah, Hagen Daez er også helt himmelsk :rolleyes: Jeg elsker Stratcciatella (er det sånn det staves? :confused: )

Back
Topp