Nå skal jeg...

2prinsesser1prins

Glad i forumet
ta min siste røyk snart, i morgen er det uten røyk... Krysser fingrene for at dette blir like lett som med de 2 første... Gruer meg litt men det går nok helt sikkert fint... Ønsker meg sjøl lykke til[:D][:D][:D]

Det går nok kjempefint, du har klart det før så da klarer du det igjen!!
Lykke til

Det her klarer du. Masse lykke til !!

Takk takk.. Har store planer om å vaske huset i morgen så da får jeg vertfall noe å gjøre på en stund

Lykke til med røykeslutt;)

Lykke til!!You can do this!!![:D]Tenk på bebisen du!

ja nå er min første røykfrie dag kommet... [&:] Kommer til å gå fint dette, håper jeg

så flink du er....
lykke til..

Du er superflink!!![:D]
Datteren min fikk sykkel i forrige uke som belønning for at hun var så flink å slutte med smokken, kanskje du skulle funnet deg en belønning du også?[;)][:D]

Enig med denne jeg [:D][:D][:D] Lykke til!!
ORIGINAL: **Haley**

Du er superflink!!![:D]
Datteren min fikk sykkel i forrige uke som belønning for at hun var så flink å slutte med smokken, kanskje du skulle funnet deg en belønning du også?[;)][:D]

Dette klarer du!!!! [:D][:D] Pass på å ha noe å gjøre på, slik at du glemmer hele røyken. Gå en tur, møt venninner som ikke røyker e.l. Om ca. tre dager er det verste røyksuget over

Lykke til med røykeslutt : ) Det går veldig fint når en først har bestemt seg ..gjorde det for meg hvertfall.

Back
Topp