Nå skal jeg sy!

Moli16

Glad i forumet
Jeg fikk symaskin til jul, og nå lurer jeg på om dere har tips til interiør ting man kan sy?
Tenkte litt på å prøve meg på sånne små hjerter. Er det vanskelig tro?

[:)]

Hei hei[:D] Vanlige hjerter tenker du? [:)]

Har sydd noen da jeg gikk på søm, og design, og vi bare klippet til to liker hjerter slik vi ville ha de(+ 1 cm sømrom) så sydde vi de sammen på rett mot rett, og vrengte når det bare var litt igjen å sy. Fylte de med vatt + litt lavendel, og sydde resten for hånd[:)]

Noe som også er enkelt er f.eks brødkurver, eller andre korger[:)]

puter[:)]

lego poser[:)]

Jeg har også fått symaskin til jul [:D] forslag til andre ting man kan sy som ikke er så vanskelig?
Tenkte også på sånne hjerter, eller noen stilige babyklær kanskje?

Puter er enkelt å sy, toalettmapper, sminkepunger, forklekjole, brødkorger osv.

sakkosekk... Det skal jeg prøve meg på nå..

Godt nyttår forresten folkens

ORIGINAL: IVFProver84

Hvor fant du oppskrift? Eller dikter du? Har kjøpt stoff og alt, men har litt lyst å ha et eller annet mønster å gå etter..

ORIGINAL: Snupz

Hvor fant du oppskrift? Eller dikter du? Har kjøpt stoff og alt, men har litt lyst å ha et eller annet mønster å gå etter..

Her er en oppskrift på sakkosekk[:)] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16447951

ORIGINAL: Kiraoth

ORIGINAL: Snupz

Her er en oppskrift på sakkosekk[:)] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16447951

Jeg har mønster fra S&S

Takk for supre tips!!
Sakkosekk hørtes spennende ut da, bør man ha et spesielt stoff? Skal sjekke linken og se om det er noe jeg tør å prøve meg på[:)]

Lego poser? Har noen bilde av det?

Back
Topp