Nå skal jeg på ultralyd

pebbles

Gift med forumet
Og det gleder jeg meg til! Det er masse liv i magen min, men jeg kjenner ikke tvilling 2 så mye så det skal bli godt å se den lille! Og er vi riktig heldige får vi vite kjønn også![:D]

Så spennede.. [:)] Gi lyd hvordan det gikk da...

Lykke til..[:D]

Morro, lykke til!!!

Lykke til [:D]
Det blir spennende å høre hvordan det gikk [:D]

Lykke til!! Krysser fingre og tær for at dere får vite kjønnet på de små rakkerne inni der!! [:D]

Jeg kan fortelle at de fikk vite kjønnet på tvillingene,men jeg skal ikke ødelegge gleden for Pebbles ved å fortelle det selv [:D][:D]

Så utolig spennende..

Lykke til da..

Da har vi fått hilse på våre to døtre igjen! For det er nok mest sannsynlig to jenter der inne! De var veldig urolig, og ville ikke vise seg frem så legen var litt usikker. Men det var med jordmor og hun sa hun tydelig så to jenter.. Mannen min tok det heldigvis med fatning, han hadde håpet på hvertfall 1 sønn.. Men når han fikk se hvor aktive de var glemte han alt om kjønn, han var bare superstolt og glad! Så nå skal navnekrangelen starte da..

He he, takk for det. Ja mannen min hadde også "regnet med" en av hvert kjønn. Jeg derimot, har hele tiden trodd to jenter så jeg ble ikke overrasket![:D]

Flott. :) Godt å høre at alt var bra og at dere fikk se dem.. [:D] Gleder meg til det er min tur....

Gratulerer med snuppene,vennen [:D][:D][:D]

Gratulerer med jentene pebbles[:D]

Så utrolig gøy. Han har virkelig klart å skytt gullfuglen han mannen din. To med en gang like gjerne.

Gratulerer

Grattis, Såh artig..... [:D]

Sender en hilsen til msn-olga her å jeg[:D]

Back
Topp