IKKE til meg [:D] kommer nok noen halloween barn hit ikveld. Så da er det best å ha noe på lager. De er så søte de som går rundt her, går med foreldrene sine hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jealie25
I fjor gav jeg visst altfor mye, for det kom så mange flere unger enn jeg kunne tenke meg, så jeg var tom tidlig på kvelden...så i år gi de kanskje tja, 5-6 ting hver? kommer jo an på hvor mange som er innom da, jeg gav jo flere never til hver i fjor...
ORIGINAL: ~Amalie~
Har slått av ringeklokka og dempa lyset eg.. e jo midt i leggetida..
ORIGINAL: SBML
Jeg er såååå imot halloween. Så vi skal benke oss hjemme hos mamma og pappa i kveld, på loftsstua. De skrur av alle lys i huset og så sitter vi der oppe og koser oss. Her er dem ikke søte og små for å si det sånn, her kommer lange slamper grove i målet og sukkerhungrige... Hadde det enda bare vært søte og små! I tillegg, ifjor, da var jeg og mannen min på kurs med jobben og da vi kom hjem i ti-tida på kvelden var det eggesøl på hellen ved inngangspartiet. Vi var ikke hjemme en gang!! Pokker ass, da blei jeg forbanna!!![:@]
Så i år rømmer vi til mamma og pappa, for å slippe konfrontasjoner. De har kjøpt inn litt godt, men når det er tomt, kommer jo minst 30-puljer i løpet av en kveld, de går jo flere mil for å få godteri, bærer det på loftet for å sitte der, håper bare ikke Torjus røper oss...
Respekterer de som synes det er morro, men det gjør altså ikke jeg. Har gått helt over styr her synes jeg, også har jeg litt trøbbel med å forstå en tradisjon jeg aldri har deltatt i selv. Men vi får se hvor lenge vi får vært prinsippfaste, kommer vel en dag når Tojus vil kle seg ut og ha godis! Vi får se hva vi gjør da...[;)]