nå skal jeg på nille og kjøpe godteri

Hehe...jeg har gjort klart til i kveld jeg og, handlet masse godis..men sørget for å handle ting jeg ikke liker, ellers havner det feil plass[:D]

oooooops jeg har glemt hele hallowen jeg... godt vi skal på babysvømming ikveld, for her finnes det ikke godterier i huset.
Når jeg bodde i England gjorde jeg mye ut av Hallowen. Skjærte ut gresskar, og hadde haugevis med poser med godterier til barna. Jeg ga som regel ut minimum 50 slike poser, og måtte mange ganger skynde meg på butikken for å kjøpe mer!!

jeg synes egentlig halloween er noe stort tull... Men det er så kjedelig å se de skuffa søte barna når de ikke får noe. våre barn kommer sikkert til å gå halloween de og. Nille var FULL av folk, laaaaange køer, folk hamstra halloween kostymer, gresskar pynt og godis. Men jeg fikk da grafsa til meg mase godis til 100kr. Frister meg ikke noe særlig, er mye E- stoff godteri hehe, knæsje farger....  mye er det vanlig å gi ut a? det kommer jo sikkert flere innom

I fjor gav jeg visst altfor mye, for det kom så mange flere unger enn jeg kunne tenke meg, så jeg var tom tidlig på kvelden...så i år gi de kanskje tja, 5-6 ting hver? kommer jo an på hvor mange som er innom da, jeg gav jo flere never til hver i fjor...

ORIGINAL: jealie25

I fjor gav jeg visst altfor mye, for det kom så mange flere unger enn jeg kunne tenke meg, så jeg var tom tidlig på kvelden...så i år gi de kanskje tja, 5-6 ting hver? kommer jo an på hvor mange som er innom da, jeg gav jo flere never til hver i fjor...

de har vel en pose sammen og samle i som regel?  for de kommer jo gjerne en gjeng.... er e ganske nytt byggefelt her så jeg tror ikke det kommer sååå mange, men jeg vet at det kommer noen, var iallefall noen ute i fjor.... tror det ringte på døra 3 ganger da

Her kom de i store gjenger av gangen og alle hadde en pose hver, så ringte det sikkert på døra 8-10 ganger, men her er det et veldig stort boligfelt da, og nesten samtlige har barn her..hehe..jaja, er jo koselig da....
Er ikke så fan av tradisjoner norge har stjålet av andre land jeg heller, men gjør det jo for barnas skyld da[:)]

tror vi slipper å handle godis..Aldri vært halloweenunger å banka på her..
Unga her vil heller gå nyttårsbukker. Det er jo kjempekult da!
Synger så pene julesanger å ser ut som et monster. hehe

Men bra for meg vi slipper handle inn godter. For jeg hadde jeg vel klart å spise det opp lenge før de banka på døra[8D]

Jeg er såååå imot halloween. Så vi skal benke oss hjemme hos mamma og pappa i kveld, på loftsstua. De skrur av alle lys i huset og så sitter vi der oppe og koser oss. Her er dem ikke søte og små for å si det sånn, her kommer lange slamper grove i målet og sukkerhungrige... Hadde det enda bare vært søte og små! I tillegg, ifjor, da var jeg og mannen min på kurs med jobben og da vi kom hjem i ti-tida på kvelden var det eggesøl på hellen ved inngangspartiet. Vi var ikke hjemme en gang!! Pokker ass, da blei jeg forbanna!!![:@]

Så i år rømmer vi til mamma og pappa, for å slippe konfrontasjoner. De har kjøpt inn litt godt, men når det er tomt, kommer jo minst 30-puljer i løpet av en kveld, de går jo flere mil for å få godteri, bærer det på loftet for å sitte der, håper bare ikke Torjus røper oss...

Respekterer de som synes det er morro, men det gjør altså ikke jeg. Har gått helt over styr her synes jeg, også har jeg litt trøbbel med å forstå en tradisjon jeg aldri har deltatt i selv. Men vi får se hvor lenge vi får vært prinsippfaste, kommer vel en dag når Tojus vil kle seg ut og ha godis! Vi får se hva vi gjør da...[;)]

Jeg vet, men sånn er tilstandene her... Og da blir man liksom enda mer imot! 

ORIGINAL: Gina84

er glad jeg skal på baby svømming i kveld jeg så jeg slipper det der

Får håpe det ikke ligger egg-søl i oppkjørselen din når du kommer hjem da! Vi trodde jo  også vi skulle slippe unna i fjor, men den gang ei...[:'(]

Oi da, kanskje greit å komme seg på butikken tilfelle det kommer noen hit i dag da... [8|]
Hadde heilt glemt at det er halloween jeg...har liksom aldri engasjert meg så mye i det i grunn.
Men da er det bare å komme seg i butikken!

Har slått av ringeklokka og dempa lyset eg.. e jo midt i leggetida.. 

ORIGINAL: ~Amalie~

Har slått av ringeklokka og dempa lyset eg.. e jo midt i leggetida.. 

hvordan slår man av ringeklokka? og når er det de bruker å komme. Er det ikke i 6 tida? Tobias sover en duppnå så jeg følger med ute, så de ikke vekker han ved å ringe på , men de kommer vel kanskje ikke enda

Har egen sikring i sikringskapet for ringeklokka jeg.

Ja, her har det allerede vært fem små "skumle" barn. Har kjøpt inn en stor godtepose, og alle får velge en ting hver.
Nå har Milena også lyst til å kle seg ut, men hun får nok vente til neste år hvertfall.

Kjøpte seigmenn og nonstop jeg. Men da jeg kom hjem fra trening kl. 18 hadde ingen dukket opp enda. Og når jeg kommer hjem så seint, så blir det grøt til theo, bading og pupp.. (og jeg rekker ikke å spise...) og nå har jg vært oppi skåla noen  ganger for å si det sånn... huff, jeg som har vært så flink! Men det er jo HÅPLØST med ei stor skål med godterier stående frem!! Uansett så håper jeg at ingen kommer hit n, for nå har Theo akkurat lagt seg, og da er det så kjedleig om han vekkes av ringeklokka!!![&:]

her har jeg kjøpt inn masse godteri og var godt forberedt, så kom den kun en gjeng...... 3 stk.. hmm.... JEG HAR MASSE MASSE GODTERI TIL OVERS!!!!!!  kjedelige greier [8|]   jeg skal ikke putte i meg det der iallefall, det klarer nok sambo fint hehe

ORIGINAL: SBML

Jeg er såååå imot halloween. Så vi skal benke oss hjemme hos mamma og pappa i kveld, på loftsstua. De skrur av alle lys i huset og så sitter vi der oppe og koser oss. Her er dem ikke søte og små for å si det sånn, her kommer lange slamper grove i målet og sukkerhungrige... Hadde det enda bare vært søte og små! I tillegg, ifjor, da var jeg og mannen min på kurs med jobben og da vi kom hjem i ti-tida på kvelden var det eggesøl på hellen ved inngangspartiet. Vi var ikke hjemme en gang!! Pokker ass, da blei jeg forbanna!!![:@]

Så i år rømmer vi til mamma og pappa, for å slippe konfrontasjoner. De har kjøpt inn litt godt, men når det er tomt, kommer jo minst 30-puljer i løpet av en kveld, de går jo flere mil for å få godteri, bærer det på loftet for å sitte der, håper bare ikke Torjus røper oss...

Respekterer de som synes det er morro, men det gjør altså ikke jeg. Har gått helt over styr her synes jeg, også har jeg litt trøbbel med å forstå en tradisjon jeg aldri har deltatt i selv. Men vi får se hvor lenge vi får vært prinsippfaste, kommer vel en dag når Tojus vil kle seg ut og ha godis! Vi får se hva vi gjør da...[;)]

Ganske enig med deg! Det er utrolig kjedelig at det er så mange som ødelegger med slike ting! Her er det en del unger som har kommet med foreldre og bare vært søte, det syns jeg er kos! De har fått godteri, men ble litt fort tom for det vare bare et par i fjor og i år var det MANGE! Så nå har jeg slukket fakkelen utenfor, og det har ikke kommet flere. Syns det er dumt at de skal være så stygt utkledd jeg da! Kan de ikke gå som Ole Brum el noe? hehe[:D] Kanskje ikke like spennende for alle gutta! Neida, men det er liksom en del eldre mennesker som låser seg inne fordi de er livredde og det syns jeg er trist.

Men de små søte barna: de må kose seg masse!:)

Back
Topp