Nå skal jeg omsider presentere meg! c",)

lykkeliten12

Blir kjent med forumet
Etter mye sniking melder jeg meg inn hos dere og håper jeg er velkommen 
Er ei jente på 23 fra hedmark som har ei frisk og aktiv jente på 3 år fra før! Nå ventes nummer to etter 10 måneder med prøving og 2 sa'er!

Svangerskapet hittil har vært  helt annerledes enn de andre! Denne gangen har jeg vært ekstremt kvalm! Har også småblødninger som er ufarlige og kommer rundt datoen jeg skulle hatt EL! Hvorfor vet vi ikke men har vært på ul i uke 10+4 og så en aktiv krabat på 4 cm med et sterkt bankende hjerte som sprella rundt i hulen sin så jeg er avslappet og trygg :) 

Foreløpig termin er 4. juni men av erfaring regner jeg med den blir flyttet et par uker frem siden jeg vet nøyaktig når jeg hadde EL og ble gravid ;)

Håper det blir masse skravling, rådgiving/taking, deling av erfaringer og moro her inne og at vi holder sammen helt til juni hele gjengen! <3

Gratulerer til alle medgravide, jeg gleder meg til å bli kjent med dere! Har fortsatt veldig god kontakt med terminforumet fra storesøster så håper vi også får like god kontakt!

Klem fra meg og et ønske om en flott søndag! :)

Gratulerer med 12 uker, skal bli hyggelig å bli kjent med deg. Velkommen til  juni 12

Velkommen og gratulerer med overståtte 12 uker :)  

Gratulerer så mye og velkommen i juni klubben :D

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye med graviditeten og overståtte 12 uker :) Velkommen skal du være! 
Jeg har selv termin 4.juni faktisk! Vet jenta di at hun skal bli storesøster eller? :)

Synes Juni-gjengen er et veldig koselig "sted" så langt og håper at det fortsetter sånn :) Kjempegod støtte og morsomme jenter her! 

Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit til oss

Gratulerer så mye og velkommen hit;) hvor fra hedmark er du? *nysgjerrig*=)

Emiliesin: Vi har ikke gått ut med det så veldig offentlig enda! Men pga tidligere sa'er og prøving og med all kvalmen nå så har jeg vært sykemeldt 50 % så jobben vet det! Samt nærmeste familie (mamma,pappa, svigers, bror og svigerinne!)

kaktus_86: Ja, vet du vi fortalte henne det i dag  Har gledet meg sånn til å fortelle det, også er hun en vilter jente så hun ajerer og styrer masse oppå meg så godt å få sagt hvorfor hun ikke kan være oppå magen til mamma! :) Hun ble kjempeglad og skal lære babyen å snakke og gå, sier hun! Hehe..! Første hun gjorde var å perle et hjerte til babyen <3

Liljeblomst: Det forblir "hedmark" enn så lenge, tenker jeg - litt privatliv er greit å ha litt til! c",) 

Liljeblomst: Det forblir "hedmark" enn så lenge, tenker jeg - litt privatliv er greit å ha litt til! c",) 

forstår det :) har heller ikke skrevet hvor enda, for plutselig blir man gjenkjent :)

Velkommen hit:)

Hei:) Velkommen hit:) Gratulerer med spiren og 12 uker:) Jeg har også termin 4.juni:)

Back
Topp