Nå skal jeg fortelle dere noe rart!!

Vesle Helmine

Betatt av forumet
For litt under en uke siden skrev jeg litt om ultralyden min og hvor dårlig den gikk. De fant bare et sort hull osv.
Vel jeg var på ny ul i dag, å der var lille persille 17mm faktisk å det tilsvarer akkurat det samme som mine egne beregninger 8 uker og 4 dager!  Jeg ble mildt sagt sjokkert, for jeg var totalt innstilt på en utskrapning som de 3 andre gangene, men denne gangen så vi et bankende hjerte!
Dermed er jeg en del av november 2012 alikevel :-) Å ikke minst, trøttheten  og den uutholdelige kvalmen min er ikke forgjeves!

Så fantastisk!

åå, åpnet påskeegget litt tidlig i år du! :D wee =)

Ja, jeg fikk helt sjokk ! jeg var der på torsdag, å da så legen ingenting! bare et tomt fosterannlegg. jeg skulle bare inn for sikkerhetsskyld før en evt utskrapning. Ble helt rysta jeg :-) men på en god måte !

Så fantastisk bra! Gratulerer med gode nyheter! :-)

Fin måte å starte påsken på :-) Gratulerer, så kjekt :-)

Herlighet for en herlig overraskelse!! Da er det bare å slappe av og nyte påsken og svangerskapet

hurra så bra

Åååå, for en fantastisk nyhet!! <3

Virkelig en fin start på påsken ja =)

å herre gud!!! SÅ fantastisk:D:D:D Gratulerer så mye.. helt utrolig! Tenker meg du ble slått helt i svime.. hurra!!

Ååå får helt frysninger her! Så utrolig gøy :D :D

Tusen takk alle sammen :-) Ja denne påsken blir nok helt super!
Jeg håper forøvrig at min historie kan gi litt håp til andre også som ikke har fått den beskjeden de ønsker på ultralyden.

Wohoooo :) Gratulerer såååååååå masse  <3<3<3 Gud så glad jeg ble nå :)

Så bra :) vi jubler med deg :)

fantastiske nyhter! god start på påska detta her ;)

Back
Topp