Nå skal det testes!!

Nussenasse

Elsker forumet
Nå har jeg også kjøpt tester på billige-tester. Utrolig billig, iforhold til apoteket..Skjønner at jeg har kastet bort endel penger. Noen som vet hvor lang tid det tar før man får testene i posten? Har aldri tatt el test før så det blir spennende om et par uker.

Mine ble stoppe i tollen, så det tok bortimot to uker før jeg fikk dem tror jeg- hvis det ikke var enda lenger..

Testene mine kom etter 4 dager!!! Så de kommer vel kanskje i løpet av uka hvis de takler julerushet da...

Jeg mååå ha de innen 2 uker... Nå må det bli en baby på meg snart!! Dette har jeg ikke tid til...Har ikke tid til å ha mensen engang. Jeg skulle jo ha en baby i magen til julaften jo. Har ingen hørt at jeg har ønska meg det. Tydelig at man ikke alltid kan få alt man ønsker seg..!!

handler du for under 180 kr så blir det ikke stoppet i tollen.
hvis de stopper det i tollen kan det ta lang tid, spesielt nå i disse juletider, for da har tollerne dessverre endel å gjøre

Nei jeg handla bare for 166 kr. så da får vi se. Vente Vente. Det er jeg utrolig dårlig på.!

De tar stikkprøver selv om man har handla for mindre enn det beløpet!!- det var det som skjedde med min pakke..

Finnes det noe sted på nettet man kan få handlet tester for en billig penge uten å måtte bruke visa-kort på nett?! Litt skeptisk til det... og de på apoteket må jo tro jeg innbiller meg ting hele tiden (ettersom jeg er test-dealer til mine venninner også) [:D]

ORIGINAL: Vanilje

handler du for under 180 kr så blir det ikke stoppet i tollen.
hvis de stopper det i tollen kan det ta lang tid, spesielt nå i disse juletider, for da har tollerne dessverre endel å gjøre

Grensa for tollfri handel er 200 Norske kroner. Er varene under 200 kroner, så kan totalsummen komme over 200 inkl porto (men er varene over 200 må du betale mva av varen og portoen)
Men de kan stoppe den i tollen likevel. Du blir ikke belastet mva, men de kan stoppe den, og da tar det litt tid. Men de aller fleste småpakkene går rett forbi, og du har dem i løpet av kort, kort tid. Mine tok vel 3 dager tror jeg.

jeg fikk også mine raskt. Bestilte på en søndag, og hadde dem her på onsdag eller torsdag tror jeg...

Samme her.. Bestilte 48 strimler (5 perioder) med el-tester og to g-tester.
Bestilte på torsdagen,fikk de på lørdagen![;)]

På Billige-Tester.dk kan du velge mellom visa/master eller å overføre penger som vanlig regning. Sistnevnte sender de deg pakken når betalingen er registrert.

Men når du betaler med visa på nett er det helt trygt så lenge du ser den gule hengelåsen nederst på siden du betaler på. Det betyr at det du setter inn av info blir kryptert, det skal være helt trygt da!

Hvorfor ikke bruke billige-tester.no så slipper man å få det stoppa i tolla? det er akkurat det samme!!!

Jeg visste ikke at det fantes billig-tester.no. Det var skikkelig dumt. Er det samme pris på produkter og?

sjekk ut hurtigtest.no.
jeg bestillte på en lørdag ettermiddag og hadde dem i posten mandagen!

den norske billige-tester er .com men det har ikke noe å si, det står klart og tydelig på siden, med røde bokstaver, at de SENDER FRA DANMARK så tollmessig har det null å si.

angående hurtigtest.no... vel... det er et minimalt utvalg og dyrere enn billigetester da. Og de fleste, sendt fra danmark (babyornot.no sender også fra danmark) kommer hurtig og greit frem uten å være stoppet i tollen.

Du får ganske mange tester til under 200 kroner fra disse plassene om man ikke går for CB i alle fall, så det er somregel ikke noe problem.

Back
Topp