Nå skal dere fortelle det?

Frøken S

Elsker forumet
Når er det naturlig for dere å fortelle om graviditeten?
Her har jeg fortalt det til ei venninne, og sambo til en kompis allerede[:)]

Familien og de nærmeste vennene våre får vite det når vi kommer tilbake fra den siste turen med bare oss to på en stund, sånn i slutten av mai[:)]
Alle andre, sånn type facebook, får vite det når vi har vært på UL eller noe[:)]

Jeg har sakt det til familien og to venninner allerede.. men venter til etter 3 mnd med alle som ikke er så tette.... klarte ikke holde meg, [;)]

Det skal virkelig bli en utfordring å holde seg ja[:D]
Jeg må nok fortelle mamma det ganske tidlig, for hun kommer garantert til å skjønne noe[8D]

Vi måtte si det til et vennepar av oss på lørdag, samme dag som vi fant det ut selv, fordi de hadde innflytningsfest med masse drinker som de vet at jeg ELSKER, og da hadde de garantert funnet. Sa det så de ikke skulle si noe høyt. Jeg koste meg med en flaske "hvitvin" (eplejuice og sprite) hele kvelden og latet som ingenting.[:D]

Har grusomt lyst til å si det til foreldrene våre, men venter litt. Regner med at vi sier det før vi reiser til Kreta i begynnelsen av juni, hvis alt går greit til da.

ORIGINAL: mokkenikke88

venter til jeg er 10-12 uker på vei[;)]
Hadde SA i des.. Så vil vente lengst mulig..

Samme her - hadde en SA i des08, og da hadde vi sagt det til alle. Var ikke noe gøy å si det ikke ble baby.
Mulig jeg sier det til søster og mamma om et par uker, men familien til samboeren må vente til uke 12.

ORIGINAL: Kristine79

Samme her - hadde en SA i des08, og da hadde vi sagt det til alle. Var ikke noe gøy å si det ikke ble baby.
Mulig jeg sier det til søster og mamma om et par uker, men familien til samboeren må vente til uke 12.

Vi hadde heldigvis kun sakt det til foreldrene våres, men syns det var jævlig nok å måtte fortelle det til de..
Er ikke noe gøy når sånt skjer..

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Jeg har sakt det til familien og to venninner allerede.. men venter til etter 3 mnd med alle som ikke er så tette.... klarte ikke holde meg, [;)]

Har også fortalt sjefen min i dag siden jeg måtte reise hjem[:@] Og pga at jeg skulle vært med på en overnattning som ville innbært å jobbe mer enn 7 1/2 time og det fikser jeg ikke nå som jeg er så trøtt[;)]

ORIGINAL: Kristine79

Vi hadde heldigvis kun sakt det til foreldrene våres, men syns det var jævlig nok å måtte fortelle det til de..
Er ikke noe gøy når sånt skjer..

Hadde også en sa i okt, så jeg tenker også å vente litt med å fortelle...
Men er mye som skjer framover, så er ikke helt sikker på hvor lenge jeg kan holde meg. skal i utsrikkingslag om to uker, så da kanskje jeg forteller søstra mi så jeg har hu å støtte meg tid..

Ellers er det kun sambo som vet noe her ennå... Men blir nok så jeg forteller to gode venninner rimelig kjapt. tenker også at jeg forteller på jobb når jeg er tilbake fra ferie (har to uker ferie nå) så de vet.. Har en jobb jeg kan komme borti relativt heftig utagering hvis man plasseres på "feil" avdeling og sånn..

ORIGINAL: tone86

kjære vene for noen skriveleifer jeg har i dag[8D]

Begynnelsen på ammetåka kanskje?[8D]

ORIGINAL: Frøken S

ORIGINAL: tone86

kjære vene for noen skriveleifer jeg har i dag[8D]

Begynnelsen på ammetåka kanskje?[8D]

hehe, ja det skal du se... [8D]

Etter 12 uker.

Mistet i 11+6 og det var skikkelig tøft og skulle si til alle "nei, så gikk det galt da"..

Her sier jeg ikke noe før etter 12 :D

- Myth -

eg vil pørve å holde det skjult så lenge som mulig...
skal prøve meg på det mamma gjorde om det blir mulig: skjule det fram til fødsel...
var få som visste at ho var gravid med meg [8D]

Men så har eg jo ganske tett kontakt md dama til min bror, so ho er nok den som veit det først, for oss snakker om ALT! [:D]
men må først teste positivt da... [:-]

Jeg har fortalt det til foreldrene mine og de på jobb. Nå SKAL jeg holde tett for resten[:D]

skal prøve å holde tett så lenge som mulig.. men ikke så lett når eg sliter sånn me kvalme hele tiden.. måtte bare fortelle det sist gang, pga mye fravær fra jobb og andre ting pga denne dumme kvalmen..umulig å skjule  [;)] blir familie som får vite først [:)]

Har sagt det til sambo og søsteren min, og det får holde [8D] Håper på å klare å la være å si noe før vi må [:)]

berre samboeren som veit det enno. Planen er å halde det hemmeleg fram til veke 12.

Back
Topp