Nå sjelver jeg!!

Anonym89

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Legen ville ikke ta invendig ul på meg uke 7+6 pga 2 sa på rad. Så var han redd for at det skulle skje noe, så fekk ny ultralyd tilme uke 10+6, da kan han ta den på magen.

Har vert så redd for at det ikke var noe liv der inni der... Men akuratt nå fant jeg hjertelyden med dopleren min!!!! 9+1 Det dunket å slo i full fart.... Jeg er så lettet, og skjelver så mye...

Jeg har en levende liten baby i magen!!!!!:Heartbigred

Legen ville ikke ta invendig ul på meg uke 7+6 pga 2 sa på rad. Så var han redd for at det skulle skje noe, så fekk ny ultralyd tilme uke 10+6, da kan han ta den på magen.

Har vert så redd for at det ikke var noe liv der inni der... Men akuratt nå fant jeg hjertelyden med dopleren min!!!! 9+1 Det dunket å slo i full fart.... Jeg er så lettet, og skjelver så mye...

Jeg har en levende liten baby i magen!!!!!:Heartbigred
Så kjekt å høre, men rart at han ikke kunne ta den på magen når du var 7+6? Jordmoren jeg går til gjorde det og det var ingen problem! Men ikke alle som har like godt apparat :)
Så kjekt å kunne klare finne hjertelyden selv! Hvilken doppler er det du har?

Så kjekt å høre, men rart at han ikke kunne ta den på magen når du var 7+6? Jordmoren jeg går til gjorde det og det var ingen problem! Men ikke alle som har like godt apparat :)
Så kjekt å kunne klare finne hjertelyden selv! Hvilken doppler er det du har?

Ja, har veninner som også har mistet, og tatt tidlig ul neste svangerskap. Han var redd for å tukkle oppi der med ul apperat siden jeg hadde mistet 2 ganger på rad, så ville han vente til vi kunne sjekke via magen. Men vet mange tar tidlig ul etter sa, så er kansje bare han som var litt usikker..

Jeg har en som heter Mas baby watcher, er svigersøster sin. Jeg er så utrolig lettet og lykkelig for at det er et hjerte som banker og slår.. Så får jeg bare krysse for at ul viser en frisk liten knøtt :)

Jeg har tatt til utvendig 7+0 hos fastlege for 8 år siden... (så uke mye, men fikk se etter blødning at den lever!!!!)

Menmen.

Du hørte den. Det er det beste. Den lever!!!

Jeg har tatt til utvendig 7+0 hos fastlege for 8 år siden... (så uke mye, men fikk se etter blødning at den lever!!!!)

Menmen.

Du hørte den. Det er det beste. Den lever!!!

Ja, jeg begynte ikke å diskutere med han, var bare 2 uker til å vente, selv om det var litt kjedlig. Ja, den lever!!:Heartred

Så herlig :)
Eg va på UL på tirsdag, då va eg 7+0 og tok utvendig UL ;) såg ut så ho hadde samme type apparat så på sjukehuset :)

Back
Topp