Nå selger jeg alt!

Astra

Elsker forumet
Å flytter fra mann og unge..
Snuppa har funnet ut at å sove på natta er noe tull, så nå har hun
skreket i 1,5 timer uten stopp. Jeg har prøvd å kose, trøste og roe
henne ned. MEN nei det går hun ikke med på.
Så kommer pappaen med melkeflaska, VIPS bom stilt.. Men hun
trenger jo ikke mat på natta!!!! [8|][8|][8|][8|][8|]

De gangan Sindre våkna om natta e d bærre å finn fram flaska me en gang.. For enten e d skriking t han slit sæ ut, noe som fort kan ta non tima.. [:'(] Eller så e d bare å gi han flaska så søvna han 5 min etter flaska e tom.. [8|] Tror d e sovemiddel i den melka.. [8D]

En til slik natt, så er gubbe og onge alene! Da rømmer jeg!!!
Fy så trøtt jeg er i dag, har ikke fungert på jobb i dag. Helt i koma jo..

huff - sånn har jeg og hatt det i noen uker... jeg har bare dessverre ingen mann som kan hjelpe til om natten, så jeg går på ekstra krefter for tiden... i natt har Filip hatt sterk diare og jeg har måttet skifte bleie på han hele fire ganger - gjett om jeg er trøtt nå ja [:'(] er så utrolig glad for at det er fredag i morgen!!!! Skjønner egentlig ikke at jeg klarer å gå på jobb, men jeg er til gjengjeld helt utslitt når jeg kommer hjem... skal bli godt å få hjem pappaen, så han kan ta Filip om natten litt, så jeg kan få sove lenger enn to timer om gangen [:'(]

Prøvd å bare gi henne litt vann?
Det har funket for Filip, når han noen ganger har vært slik.

ja lis-bethina våkner alltid når vi skal legge oss, men da er det bare og gi henne liten flaske med melk (150 eller no) så sovner hun igjen med en gang. og da sover hun til 9-10 tia på morgenen, luxus!

ORIGINAL: Catski og Filip

Prøvd å bare gi henne litt vann?
Det har funket for Filip, når han noen ganger har vært slik.

Prøvde med vann, å hun ble enda sintere!!

Back
Topp