nå saksøker vi

shorty86

Gift med forumet
eierskifte forsikringa og de gamle huseierne[&:] kjenner det suger litt i magen men må jo bare gjøre det[&:] men penga bare spruter ut av lommeboka til takstmann og advokat[&o]

men vi trenger jo tak over hode og får aldri i verden solgt huset sånn som det er nå, så må vel bare smile og håpe at det går vår vei[:)] se smilet mitt.. [:D] det er festa med klesklyper[8|]

Hva er det som er feil, tror jeg har gått glipp av noe....................

ORIGINAL: Vand

Syns også dere skal kontakte tv2 hjelper deg hvis ting er så gale altså[&:]

ORIGINAL: Vand

feil og mangler til nesten 550 tusen kr.. og det er bare dreneringa..[&:] så tilstanden på huset tilsvarer ikke den høye prisen vi kjøpte huset for.. og foliksråde ville ikke ta saken da den var for stor så nå blir det rettsak[&:]

Nei og nei altså!!!!! Burde gamle eiere være klare over dette eller er det takstmannen som har oversett så grove mangler?

mmm det vet vi ikke helt sikkert men gamle huseier har beholdt mye av papirer på huset som vi skulle hatt men ikke i følge reglene.. og det var jo de som byggde huset..[8|] vi sendte varsel om at vi har funnet masse feil på huset og drenering og at vi ville gå videre med det men hørte ikke noe fra dem.. har holdt på snart et år å har enda ikke hørt noe fra dem.. de bor rett over haugen her.. og går forbi her stadig vekk.. skjønner ikke at de tør for jeg har lyst å... ja jeg tørr ikke si det en gang[:@]

en sak for bygg og bedrag[&o] kjør på!

Vi hadde samme problemet da vi kjøpte, men fikk ikke gjennomslag..vi saksøkte ikke da. Var det takstrapport på huset da dere kjøpte?

Back
Topp