Husmorferie!!!! Etter så mange måneder med ekstrem kvalme, svimmelhet og tull, drar jeg på husmorferie. Ikke klarer jeg bidra med særlig mye hjemme, ikke klarer jeg å ta meg ordentlig av jentungen alene, så nå skal jeg dra å slappe av Har familien min i Porsgrunn, og i morgen drar jeg til pappan min. Internet blir hans bosted kalt for Farmen spa og hotell Han har et småbruk, med flere hester, hunder og katt. De ligger for seg selv, og helt ned i havkanten. Guuuuuuuuud som jeg gleder meg. Her skal jeg slappe av og samle energi, før jeg tar turen til mellomste søstra mi noen dager. På fredag skal vi på jentetur, mamma, søstrene mine og jeg. Hotell og en eller annen form for underholdning. Nå krysser jeg bare fingrene for at jeg klarer de tingene, sånn at jeg slipper å sitte på Plaza alene hele helgen
Kofferten er pakket, og jeg kjenner kvalmen godt. Krysser alt jeg eier og har for at jeg klarer reisen imorgen Får tenke på at jeg skal på en idyllisk plass å samle meg
Kofferten er pakket, og jeg kjenner kvalmen godt. Krysser alt jeg eier og har for at jeg klarer reisen imorgen Får tenke på at jeg skal på en idyllisk plass å samle meg