Nå reiser jeg snart :)

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Husmorferie!!!! Etter så mange måneder med ekstrem kvalme, svimmelhet og tull, drar jeg på husmorferie. Ikke klarer jeg bidra med særlig mye hjemme, ikke klarer jeg å ta meg ordentlig av jentungen alene, så nå skal jeg dra å slappe av :p Har familien min i Porsgrunn, og i morgen drar jeg til pappan min. Internet blir hans bosted kalt for Farmen spa og hotell :p Han har et småbruk, med flere hester, hunder og katt. De ligger for seg selv, og helt ned i havkanten. Guuuuuuuuud som jeg gleder meg. Her skal jeg slappe av og samle energi, før jeg tar turen til mellomste søstra mi noen dager. På fredag skal vi på jentetur, mamma, søstrene mine og jeg. Hotell og en eller annen form for underholdning. Nå krysser jeg bare fingrene for at jeg klarer de tingene, sånn at jeg slipper å sitte på Plaza alene hele helgen :P

Kofferten er pakket, og jeg kjenner kvalmen godt. Krysser alt jeg eier og har for at jeg klarer reisen imorgen :p Får tenke på at jeg skal på en idyllisk plass å samle meg :)

Håper du klarer å gjennomføre planene dine :) Uansett godt å bare kunne tenke på seg selv noen dager :) God tur og nyyyyyt det :)

Håper du klarer å gjennomføre planene dine :) Uansett godt å bare kunne tenke på seg selv noen dager :) God tur og nyyyyyt det :)

Ja, det håper virelig jeg også. Heldgvis har jeg kun meg selv å tenke på under reisen, og hele turen tar heldigvis bare et par timer, siden jeg flyr. Det skal nytes til det fulle. Har sendt mannen min på en ukes husfar ferie 16 mai, med stefaren min, til england for å se fotball, så han får glede seg til det :p Så jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for å la de to være hjemme alene en uke, hihi :p

God tur og kos deg :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tusen takk :D Skal kose meg masse skal jeg love deg :D Jeg er skikkelig pappajente, så gleder meg ekstremt mye til bamseklemmene hans :D :)

Goooo tur. På vei hjem fra husmorferie jeg. Det var både morro og godt.

Vil tipse deg om Pyridoksin(no B-vitamin-greier så ikke farlig å ta under svangerskap) det har hjulpet meg ekstremt med kvalmen denne gangen.

Go bedring, lykke til og kos deg max.

Å, så herlig!! God tur og kos deg maks!! Håper du er frisk og fin heeele turen (og etterpå også, forsåvidt ;))

God tur! Håper du klarer å nyte dagene, og at du får en fin husmorferie :-)

Hørtes herlig ut. Du skal se at dette lader batteriene dine og ting blir lettere etterpå. God tur.

Goooo tur. På vei hjem fra husmorferie jeg. Det var både morro og godt.

Vil tipse deg om Pyridoksin(no B-vitamin-greier så ikke farlig å ta under svangerskap) det har hjulpet meg ekstremt med kvalmen denne gangen.

Go bedring, lykke til og kos deg max.

Tuusen takk, gleder meg som bare det :)

Jeg tar en haug av b vitaminer og b12 sprøyter allerede :p Med tanke på alle andre vitaminer jeg tar, tror jeg ikke jeg burde legge til så alt for mye mer :p Fikk resept på noe kvalmegreier, så får se om jeg kan prøve meg på det, om det ikke gir seg snart :) Takk for tipset :D

Å, så herlig!! God tur og kos deg maks!! Håper du er frisk og fin heeele turen (og etterpå også, forsåvidt ;))
Jeg krysser fingrene for at det hjelper å slippe unna ungemas og stress :)

Lurt å skifte miljø, hjelper på kvalmen også.
Ha en riktig god ur, høres veldig fristende ut :)
Det har fristet meg i laaaange tider. Spesielt da ungen her i huset fant ut at det kun var mamma som kunne gjøre noe. Pappan fikk aldri lov, og det ar noe som sleit meg helt ut.

God tur! Håper du klarer å nyte dagene, og at du får en fin husmorferie :)
Tuuuuusen takk :D Bare det å komme seg litt vekk, skal bli godt. Også er det alltid godt å se familien min igjen. Det blir fort lenge mellom hver gang :(

Hørtes herlig ut. Du skal se at dette lader batteriene dine og ting blir lettere etterpå. God tur.

Tusen takk :D Ja, jeg satser på at jeg kommer tilbake i litt bedre form :) Hadde vært veldig godt å kunne leke med jentungen mer enn 5 minutter, uten å måtte føle man dør litt :(

Back
Topp