Nå råder optimismen!

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
Runder 10 uker i dag, det er to uker over der jeg pleier å miste, og alle blødninger er stanset. Litt spotting av og til, men ikke sånn at det bekymrer meg. Så nå er jeg helt rolig, og veldig, veldig lykkelig - så stor er troen på at dette skal gå bra nå at jeg i går bestilte "Jeg skal bli storebror" genser til ham som det skal bli!

Gleder meg helt vilt til å fortelle familie og venner nyheten når vi kommer hjem fra ferie i midten av juli. Det er så mange som har ventet med oss, gledet seg for oss når jeg har blitt gravid, og sørget med oss når det har gått galt. Nå skal jeg fortelle dem at jeg er gravid OG jeg er allerede 12 uker i samme slengen, det blir fantastisk, så slipper de unna hele den kritiske perioden. Det blir SÅ BRA! :-))))

Gratulerer så masse med 10 uka

Gratulerer så mye!!!! Ja nå har spira bare med å holde seg på plass!!!!! Dermed basta!!

Gratulerer så mye med 10 uker :) må si jeg er imponert over gutten din som klarer å holde på hemmeligheten, for han vet det ikkesant? :)

*Nyperose* skrev:
Gratulerer så mye med 10 uker :) må si jeg er imponert over gutten din som klarer å holde på hemmeligheten, for han vet det ikkesant? :)

Ja, han vet det, og har holdt på hemmeligheten i snart to måneder nå, må si jeg er imponert jeg også, hadde trodd det skulle glippe ut. Men istedet er han veldig stolt over å ha en hemmelighet som ingen andre vet om!

Gratulerer så super mye med 10 uker!!

Forstår godt at optimismen råder nå! Og helt sikkert med all grunn!
Vi skal alle gå gravide i 6 måneder til ca! Dermed basta!

Og som *nyperose* sier så er eg imponert over gutten din som har klart å holde på hemmeligheten! Kjempe flink!

Så fantastisk! Gratulerer med 10 uker:) Det er klart vi skal være optimistiske nå- dette vil gå bra!

Kjempegodt å høre :-)

Skjønner veldig godt tanken med at det er deilig at familie og venner slipper bekymre seg de første ukene og at man allerede er 12 uker når man sier det, var derfor jeg ville vente med å fortelle mamma og pappa denne gangen, for jeg visste at de ville blitt bekymra hvis jeg fortalte det før..

Ja, de andre gangene har jeg fortalt det, for alle visste jo at jeg skulle gjennom IVF forsøk og var spente på resultatet - så alle de nærmeste har fått vite det samtidig som oss omtrent, har ropt ut mitt glede! Og vi har snakket mye om dette, at det har vært godt å ha noen å dele gleden med, og også ha noen å dele sorgene med når det har gått galt - det hadde vært fryktelig vondt og ensomt å vært alene om det da. Delt glede er dobbel glede og delt sorg er halv sorg.

Men denne gangen har vi holdt det hemmelig og det har vært fint å spare dem (tenker spesielt på min mor her, for hun blir så lei seg på mine vegne) for bekymringene denne tiden - det har jo ikke akkurat vært en humpefri vei så langt denne gangen heller. Men da blir det ekstra moro å overraske dem med nyheten denne gangen! :-)

Jeg blir så oppriktig glad når jeg leser tråden din! 

Endelig, endelig skal det gå bra! Og verdens skjønneste skal bli storebror 

Er det mulig?! Dagen etter at jeg skriver denne tråden, så våkner jeg til blødning igjen, og denne gangen en god del mer enn før. Skal jeg da aldri få slappe litt av? Grrrr! Men jeg nekter å tro det kan gå galt nå, det kan bare ikke det. Skal på UL i morgen, da håper jeg å være blødningsfri og få se at alt er som det skal. Orker ikke mer av dette nå, jeg vil bare glede meg over mirakelet inni meg!

Huff... Syns du har vært gjennom nok nå!
Vet vi er mange her som krysser for morgendagen og fortsatt gode nyheter!

Åh, jeg ble så glad da jeg leste hovedinnlegget ditt!!

men så leser jeg at du blør idag igjen... Jeg krysser alt jeg kan for deg, og for at spira skal holde fast og bli værende helt til januar!

Tusen takk, kjære dere!

GRATULERA   med 10 veker!!
Og så flink storebror så klare holda på ein så stor hemmelighet :o)) WEE

Back
Topp