Nå ploppes det

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
jo hele tiden :D og desember har ikke begynt en gang !! Kommer sikkert ikke til å gjøre noe annet i desember-måned enn å henge her å glede meg over masse nyfødt-meldinger og forhåpentligvis bilder :)

Hehe, veldig spennende :) med termin så langt uti har jeg en følese av at jeg kommer til å bli gal av å se alle som blir ferdig før meg :P

Kjempe spennende! Jeg ønsker så inderlig at jeg også får før jul.. Termin 31.des så jeg tørr ikke å håpe for mye. Samtidig vil jeg slippe planlegging og "indre stress" rundt at babyen kan finne på å komme på julafta..

Termin 24.des! Jeg krysser fingrene for at hu velger å komme i grei tid før julaften, sambo vil hu skal vente til januar :p (hadde ikke gjort noe det heller, for hennes egen del, og fordeler rundt det). Velkommen er hu uansett når som helst :D

Yes! Kjekt å se at folk er igang. håper det er snart min tur. Termin om 10 dager. men de to andre var født før termin, så her venter vi...

Ja tenkte her en dag er snart ikke mer babier som kan komme i det tempoet det har kommet ut til nå;) men utrolig koselig;)

Det er så gøy å se alle de fine babyene som kommer! :D Men jeg blir mer og mer missunnelig kjenner jeg. :P

Nå er jeg 37 uker og klar som et egg!! så skulle bare ønske jeg viste om jeg var moden, for da skulle man testa ut et par triks :P

Når jeg ser alle som føder, begynner det virkelig å gå opp for meg at det er rett rundt hjørnet her også. Men må inrømme at det stikker litt når de som har termin "leenge" etter meg får nå. :D - Men gøy er det å følge med uansett.

Kjempe gøy å se at så mange kommer, men samtidig kjenner jeg at jeg blir litt stressa :p Går mer og mer opp for meg at jeg faktisk skal føde. Jeg har termin 27.desember, men håper at hun egentlig kan komme i januar. Men nå i det siste har jeg fått for meg at hun faktisk kommer på termin. Vi får nå se da ;)

kjenner jeg begynner å bli litt stressa :p mange som har "sniki" i køen allerede altså. termin 7 desember og går mer og mer opp for meg at det er veldig kort tid til! :p gleder meg som bare det til lillegutt kommer, men er også litt mentalt innstilt på å gå på overtid da jeg gikk 11 dager over med snuppa sist.. vi har en herlig tid i vente og jeg ønsker alle lykke til
:wav

Back
Topp