Nå orker jeg snart ikke mer...

*Shining Star*

Flørter med forumet
Seriøst! Nå må vel den fordømte kvalmen gi seg snart vel?!?! Har slitt med hyperemesis i begge tidligere svangerskap, nr to var verre enn nr en,  men nr tre er VIRKELIG en hardhaus altså..! Bare i dag har jeg kastet opp en plass mellom 8 og 10 ganger..og jeg er sååå sliten av det nå! Ikke lett å være mamma, kjæreste, husmor eller noe som helst for tiden gitt..skal til legen om to dager og forlenge sykemeldingen min, og forhåpentligvis få noe kvalmestillende før jeg stryker med..blææh... måtte bare få ut litt syt og klag

Kan ikke si annet enn stakkars, stakkars deg! Du har virkelig lov til å klage når det er så ille! Ihvertfall når JEG som nesten ikke har kasta opp dette svangerskapet, klager. Håper kvalmen din blir bedre snart! :)

Huff, stakkars deg! Føler med deg, hadde det slik sist gang, nå er det bare en gang om dagen heldigvis...

Håper kvalmen og oppkastet gir seg hos deg, er ekstra ille når man har små å passe på :(

offa...dette høres ikke bra ut!

Du må ta en ordentlig prat med legen din og ta noen prøver for å sjekke
at du får i deg det du trenger, ihvertfall av vann/væske!

Lykke til og håper virkelig dette gir seg snart!

Uff, stakkars deg! Du må bare komme deg til legen og få medisiner, Det fikk jeg da det stod på sitt verste, og det hjalp veldig mye. 

åh, da er vi to!!! i går var verste dagen hittil... og det når man ønsker at det må gå over snart (var kvalm helt til fødsel sist, så har ikke like mye å gå på psykisk denne gangen)... sambo har vært ute og handlet tyggetabletter med ingefær (synes kapsler er så vonde å kaste opp igjen, at jeg nekter å ta de), og ingefær/sitrongress-te.... sitter å får det i meg nå. ellers, så går det desverre i cola.. :( må vi bli friske snart, alle mann!!

Takk for svar og godbedring-hilsener alle sammen :-) og huzky, håper de tablettene hjelper deg så du slipper unna mer kvalme og oppkast! Det er helt forferdelig! Har også hatt det hele svangerskapet tidligere, helt frem til fødsel, men i minkende grad utover i svangerskapet heldigvis. Rundt ul tider har jeg hatt noen gode uker med de andre to, før morgenkvalmen og litt mer oppkast har kommet tilbake, men heldigvis ikke i like stor grad som de første fire-fem månedene. Men akkurat nå er jeg på felgen, kjenner jeg. Trasig å ikke kunne følge opp jentene mine. Skolestart for hun eldste er det også snart, og føler jo nesten at jeg må kunne hjelpe til med denne nye epoken i livet hennes...så best at legen kan trylle frem noe "drugs" til meg i morgen, hehe :-) Godt jeg har en snill og flink mann som både tar husarbeid og unger! :-) <3

Back
Topp