Nå ordner ting seg!

tullmusa

Forumet er livet
Yess!! Nå blir det bra her!

Har gått og bekymret meg for hva folk vil si på jobben ang graviditeten, og at jeg ikke har hatt arbeidkontrakt og fast stilling.. Tungt arbeid osv..

Har hatt gullhår her! Er blitt flyttet til et annet utsalg (bakeri) som er myye roligere, og arbeidsdager på bare 6 timer, og kun arbeid hver 3. lørdag.
Får fast stilling (75%)![:D]
Arbeidsgiver syntes bare det var morsomt å høre at jeg er gravid, og de er glade for hver dag jeg kan jobbe.[:)]
Kjenner det går mye bedre nå, og at jeg antagelig holder ut litt lenger i arbeid! Føler meg noen kilo lettere.. [:D]

HÆRLIG!!![:D][:D]

Ja, det er så godt! Har gått rundt og vært sur og gretten, og sikkert vanskelig å være sammen med. Håper jeg blir litt lettere å være sammen med nå. Hehe![:)]

Har jo jobbet masse før, men det har vært veldig varierende hvor mye arbeid fra mnd til mnd..

Skal krysse fingrene for deg også![:)]

Klem

Så gøy!!![:D] Grattis

Ja, det er hærlig! Og så vet de at jeg kommer til å bli sykemeldt etter hvert, og de har utelatt meg når de setter opp arbeid i sommer.
Derfor ble arbeidsgiver også glad for at jeg fortalte det. Da slipper de masse arbeid med å lage ny ferieliste. Var litt godt å kunne bidra litt liksom, samtidig som de ble glade på mine vegne. [:)]

Har skjønt at barnehagearbeid ikke er helt heldig.. Kan du ikke bli flyttet til en annen avdeling hvor du slipper løft og sånt?
Mener der er en annen som jobber i barnehage her.. Men husker ikke hvem.. Spør inne på svangerskapet! Hun er lenger på vei enn oss..

Ja, men de må da vel kunne hjelpe deg på et vis.. det skal de jo gjøre. [:)]

Er også så glad for at jeg ble flyttet, for hadde ikke klart å jobbe lenge på det andre utsalget. Må jo være gørrkjedelig å gå sykemeldt nesten hele svangerskapet![:'(]

Back
Topp