Nå nermer det seg med stormskritt!

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Ikke vits å ha det innlegget når ingen svarer og jeg syns det var en smule personlig..

Oj, har kanskje gått glipp av noe da jo.... Uff, lykke til med fødsel snart, ser du er veldig nærme. Klem

Masse lykke til!

Takk :)
Men tviler på at den er så veldig nære egentlig. Hadde 2 cm åpning på fredag og slimproppen har gått, men hva betyr egentlig det? Man kan vel gå lenge etter at proppen har gått? Jeg er jo ikke 100% sikker på at det var den, men ganske sikker..

Hei :)
Vett ikke hva du skrev- men til det siste spørsmålet ditt: en kan desverre gå lenge etter at slimproppen har gått fikk jeg beskjed om når jeg ventet storesøster. Jeg gikk 8 dager til etter at den var gått. Men når du har 2 cm åpning i tillegg så nærmer det seg nok ;) Lykke til når det skjer noe :D

Takk :) Jeg er syk, så egentlig gjør det ikke så mye om jeg venter noen dager til.. Det er ikke mye som må skje før det blir fødsel, men det kan ta så lang tid før noe skjer...! Har blanda følelser nå. Er veldig lei av å være gravid, gleder meg til å treffe lillesøster og endelig begynne på vanlig hverdag uten å sitte å vente på det store som skal skje. På en annen side.. Jeg har født før og vet jeg kommer til et pungt der jeg tror jeg kommer til å dø, og i tillegg er jeg syk! Sår hals som gjør at jeg ikke får sove noe serlig og har veldig lite energi. Jeg dør ikke.... men det spørs om jeg klarer å trykke ut en onge i denne tilstanden..

Ut kommer ungen uansett, men det hadde jo vært deilig for deg om den kunne vente et par dager så du var mer fysisk klar. Det er jo spennende at proppen har gått da, du er i allefall nærmere enn meg for her er det ikke planlagt ks før 15. Feb. Så jeg driver å prøver å smøre meg med tålmodighet he he, men det er ikke lett nei!!!

Samme her, slimpropp har gått for en stund siden, men ikke fødsel enda.. Kos deg den siste tiden, bli frisk og lad opp batteriene! Lykke til! :) 

februargullet skrev:
Ut kommer ungen uansett, men det hadde jo vært deilig for deg om den kunne vente et par dager så du var mer fysisk klar. Det er jo spennende at proppen har gått da, du er i allefall nærmere enn meg for her er det ikke planlagt ks før 15. Feb. Så jeg driver å prøver å smøre meg med tålmodighet he he, men det er ikke lett nei!!!

Det er kanskje en liten stund til, men du vet jallefall når du skal få se den lille!! Måtte vert herlig å slippe å gå å vente på fødsel hele tiden. Er KS før termin? Hvor mye før?

Keisersnittet blir tatt 10 dager før termin, så sånn sett er det greit. Men jeg er like utålmodig som dere andre for det. Kunne gjerne fått ham før, men så er det dette med å få strekt ut permisjonen da for stakkaren må begynne i bh i januar neste år.

Håper fødselen kommer igang så for du er friskemoticon
Ååå heldig du er som proppen er gått på, da er fødselen rett rundt hjørne skal du seemoticon
Her er det ingenting på gang, absolutt ingenting på gang. Har plutselig fått for meg at jeg kommer til å gå over termin....emoticon

Håper du blir frisk snart!

*klem*

lykke lykke til

håper det starter med det samme du begynner å føle deg bedre da veit du!

Eg har terminn 4 februar, ingen tegn til at noke skal skje her.. gikk 12 dager på overtid sist, da blei eg satt i gang og fantes ikkje moden en flekk..
eg har vert super tolmodig dette svangerskapet og egentlig syntes tida har gått for fort.. men no kjenner eg at babyen godt kan komme snart!
Men eg er innstilt på overtid denne gangen også da..

Så spennende! Mye som skjer med flere av oss nå! Dere må holde meg oppdatert om hva som skjer videre! Det er jammen godt vi blir leie av å gå gravide! En smule lettere å føde når man vil ha ungen ut og er dritt lei av sånn tilstanden er nå!
I dag er jeg mye bedre. Hoster mye, men har mindre vondt i halsen og har sovet bedre i natt. Var hos JM i dag. 2-3 cm åpning og litt mer moden. Hun tøya litt i livmorhalsen, men jeg tror ikke det hadde så mye virkning. Med storesøster tøya hun meg, og da begynnte riene rett etterpå! Skal til modningsakupuktur i mårå. Håper noe skjer før helga kommer!

Blodig slim i dag! Er ikke det et slags tegn? Men det var veldig lite...

Lovlybaby skrev:

Åjjjj, så spennende, har hørt at det er et tegn ja..

Husk å hold oss oppdaterte!

solsnuppa skrev:

Lovlybaby skrev:

Åjjjj, så spennende, har hørt at det er et tegn ja..

Husk å hold oss oppdaterte!

I ligemåde!!! Spent om det skjer någe hos deg åg!

Her står at på stedet hvil. Har ingen tegn på at noe er på gang. Kjenner noen tak i ryggen av og til, men ikke noe mer en det. Kjenner jeg har begynt å bli litt nedfor. Er så sliten nå.
Skal til JM i ettermiddag, å da regner jeg med at hun kan tøye litt der nede. Problemet er bare det at jeg kvier meg for at nettopp hun skal gjøre det, å så pleier det bare å bli maserier uta det. Har også panikk for at hun skal si at jeg er veldig umoden, å at jeg kommer til å gå en stundt til enda. Da tar hun resten av det lille motet jeg har igjen fra meg..

Sitter her å dagdrømmer om at hun kan ta vannet, noe som jeg vet at hun defentlig ikke gjør...

Hvordan er formen din i dag?

Blanda følelser når det gjelder dette med tegn på fødsel. På en måte tenker jeg hva er vitsen å se etter tegn når det lille som event. er igjen av modning ikke skjer på lang tid. Man blir bare annig og lei! Spesielt når det er så mye snakk om den slimproppen. Det er jo ikke noe tegn på at fødselen skjer neste dag! Men på en annen måte er det veldig kjekt å følge med på utviklingen. Det er en spennende prosess! Jeg syns det er så interessangt med fødsel! Så lenge man ikke blir så dritt lei at det går utover psyken.. Noe skjer jo i oss når vi får vite at det er store forrandringer og at det ikke er lenge til fødsel! Jeg føler jeg har hatt ganske roen på at disse tegnene jeg har hatt ikke trenger å bety noe. Det er enda 1 uke til termin.. Går jeg over termin kommer jeg nok til å bli veldig lei! Jeg er veldig klar for å føde nå. I natt våknet jeg med noe jeg trodde var rier, men det gikk fort over og jeg sov videre. Fikk en "rie" til men den gikk over den også... Så nei.. det var ikke noe ri... Det var visst bare skam vond kynnere.

Jeg er redd storesøster skal bli syk når jeg skal føde, for da har jeg ikke samvittighet til at pappan skal være med meg på hotellet etter fødselen. Da må han være med henne... Pappan er syk nå, men han klarer fint å være med meg på fødsel :D

Mitt tips til deg er å for all del innstille det på at det ikke er noen forrandring i det heletatt. Planlegg at du skal ut på noe fremover i tid. Kanskje du ser mer frem til det og får fokuset litt bort fra fødsel. Tenk på meg som har mange tegn (2-3 cm åpning, slimproppen har gått, blodslim, går til akkupungtur og har hatt vonde kynnere) og allikevel sitter jeg her med den svære magen... har ikke på følelsen at noe skjer i dag heller.... Skulle ønske den dømmen jeg hadde i natt var sann! Fødte helt fint! Våknet og der var den bolla fremdeles..

Men jeg syns også det er stor forskjell på når slimproppen har gått, og gå me smerte.. Har man smerter er det ikke lett å tenke på annet enn fødsel....

Back
Topp