Nå nærmer

Litenblomst

Glad i forumet
...deg seg veldig gitt (termin 4. mai). Begynner å få en del fødselstanker ja....hm, sinnsykt spent på hvordan det starter, om jeg kommer meg til sykehuset i tide..[8|]..hvordan blir tiden etterpå...uæææh, ulidelig spennende dette egentlig [8|][:)]

Har termin samme dag som deg og deler de samme tankene :)
Er i en periode hvor jeg føler litt på tidsklemma. Føler ikke jeg er klar enda, men tiden bare fyker!
Det blir uansett utrolig spennende å møte den lille i magen da :)

ORIGINAL: bea_

4 mai er en flott dato :)

gleder meg masse !!!!

Sign. [;)]

Gjennom hele svangerskapet har jeg egentlig tenkt mye på fødsel. Men føler ikke at det er like rundt hjørnet egentlig.
Jeg er utslitt i kroppen, men ikke så altfor tung, jeg kan fortsatt ta meg en joggetur[8D]
Jeg har sluppet unna mange av de plagene mange andre har på denne tiden og har ikke smertefulle kynnere, så merker det egentlig bare på at magen er stor og hvor sliten jeg er[:D]
Men edt begynner jammen meg å nærme seg her og ja (termin 2. mai)[:)]

ja det nærmer seg nå [:D] har termin 9.mai.
har tenkt en del på fødsel og slikt.kjenner noen dager at jeg gruer meg skikkelig! og andre dager tenker jeg som så at..jaja det går nok fint. hehe
jeg skulle nesten ønske jeg visste mer om hva jeg gikk til..at jeg visste åssen smerter det var osv..
men men kan jo ikke det som førstegangsfødende..så får vel nesten ta det som det kommer. men håper virkelig at jeg får en fin fødselsopplevelse.[;)]

ja det nærmer seg med stor skritt...

Eg har termin 5 mai, har sjøl bursdag 4mai, så eg håper eg greier å styrer unna min dato..
og du mai2010...det går ikkje ann å forklare smertene ein får i forbindelse med fødelsen...

Eg hørte mye før eg fekk første mann, men det var veldig spesielt oppleve det sjøl...
Og det går så bra skal du se, og kanksje ligg me på kvar for rom på sjukehuset å roper.(eg er frå Bryne)..heheheheh

hehehe [:D]
ja ska se det [:D]
ja det går nok bra. og jeg vet det er vanskelig å bli forklart smertene etc.men jeg liker å vite hva som kommer.hehe
men her har jeg null kontroll og det er nok det som skremmer mest.
i tillegg til at jeg HATER sprøyter,sykehus etc! [:'(]

Back
Topp