Nå nærmer det seg!

Bby08/21

Andre møte med forumet
Jeg har termin 8 august, men på grunn av interhepatisk cholestase blir jeg satt i gang den 22 juli. Det er så uvirkelig at jeg snart sitter med en baby i armene mine! Jeg får snart møte den lille som jeg har hatt inni meg i 9 mnd!
Jeg håper på at fødselen starter av seg selv. Har dere hatt noen tegn på at det nærmer seg fødsel? Selv har jeg mye stikkinger i underlivet, masse og kraftige kynnere.
 
Ja da nærmer det seg for deg:). Masse lykke til.

Har selv ikke termin før 16. august så ennå noen uker igjen for min del. Har hatt litt kramper i korsryggen ett par ganger den siste måneden. Men i går kveld fikk jeg skikkelige kynnere som var skikkelig ubehagelig. Kjente også på en uro i kroppen, akkurat slik jeg gjorde i dagene før minste ble født. Gleder meg til å hilse på prinsessen i magen, men kanskje greit om hun holder seg inne ett par uker til ihvertfall.
 
Jeg har ikke termin før 26 august, men jeg har veldig ofte kynnere på kveldstid. Mange på rappen, men det roer seg alltid ned igjen. :happy:
 
Har termin 17.august, og absolutt ingen tegn til at han har tenkt å komme ut enda - og det er helt greit :joyful: Men skal sies at jeg gleder meg ufattelig mye til å ha han utom magen :p
 
Har termin 18. August :happy: det er helt stille her, ingen tegn på at fødselen nærmer seg i det hele tatt :rolleyes: babyen bare koser seg i magen min, og det er helt greit, men gleder meg masse til å treffe henne! :love7
 
Jeg er førstegangs og har termin 07.08. Leter etter tegn, men er litt usikker på hva jeg skal kjenne etter . Hehe. Jeg har hatt kynnere siden uke 18, så det er bare normalt…. Lykke til med igangsetting!
 
Jeg har termin 8 august, men på grunn av interhepatisk cholestase blir jeg satt i gang den 22 juli. Det er så uvirkelig at jeg snart sitter med en baby i armene mine! Jeg får snart møte den lille som jeg har hatt inni meg i 9 mnd!
Jeg håper på at fødselen starter av seg selv. Har dere hatt noen tegn på at det nærmer seg fødsel? Selv har jeg mye stikkinger i underlivet, masse og kraftige kynnere.

Spennende! Jeg skal også til kontroll og settes i gang 22. juli om det er plass og ledig kapasitet på Haukeland den dagen. Her er veksten stagnert ut i fra målingene på vekstkontroll (men øker gjevnt på symfysemålet), så blir mest sansynligvis kombinert vekstkontroll og igangsetting. Hvis ikke de har ledig kapasitet må jeg ta det uken etterpå. Veldig spent!

Termin er 9. august, så ble plutselig litt raskere enn forventet!
 
He fortsatt 6 uker igjen, så føler jeg har god tid enda :) Termin 26 august. Gleder meg til babyen kommer. Begynner å bli tungt og bekkenet har skikkelig dårlige dager innimellom :p Nyter de siste ukene med å sove lenge da! Har jo levd godt nå siden ungene klarer seg mye selv. Kan bli tungt å begynne på nytt nå.
 
Termin 0308. Men håper hun snart vil komme. Både lite og mye tegn her. Men tror jeg bare blir lurt. :p:confused::hilarious:
 
Jeg skal ha keisersnitt, noe jeg ikke forventet. Nå blir det plutselig baby to uker før termin:eek: Må kanskje få ut fingeren og handle inn/ordne det som mangler..!
 
Jeg skal ha keisersnitt, noe jeg ikke forventet. Nå blir det plutselig baby to uker før termin:eek: Må kanskje få ut fingeren og handle inn/ordne det som mangler..!
Da er det brått mye nærmere enn du tenkte kanskje. Hva er grunnen for keisersnitt?
 
Da er det brått mye nærmere enn du tenkte kanskje. Hva er grunnen for keisersnitt?

Medisinske årsaker hos barnet. Det er heldigvis ikke noe alvorlig siden forløsningen kan skje ved keisersnitt, men jeg skulle gjerne født vaginalt!
 
Medisinske årsaker hos barnet. Det er heldigvis ikke noe alvorlig siden forløsningen kan skje ved keisersnitt, men jeg skulle gjerne født vaginalt!
Så bra at det ikke er noe alvorlig iallfall. :Heartred Man gjør jo det som er best for barnet uansett. :Heartred
 
Blir også satt igang om kort tid, et par uker før termin :love7

Her er det nedpress, stikking, hyppige kynnere og jeg at jeg er siiiinnsykt lei av å være gravid og alle smerter som er tydeligste tegn på at det nærmer seg :happy:
 
Spennende! Jeg skal også til kontroll og settes i gang 22. juli om det er plass og ledig kapasitet på Haukeland den dagen. Her er veksten stagnert ut i fra målingene på vekstkontroll (men øker gjevnt på symfysemålet), så blir mest sansynligvis kombinert vekstkontroll og igangsetting. Hvis ikke de har ledig kapasitet må jeg ta det uken etterpå. Veldig spent!

Termin er 9. august, så ble plutselig litt raskere enn forventet!
Masse lykke til!! ❤️
 
Blir også satt igang om kort tid, et par uker før termin :love7

Her er det nedpress, stikking, hyppige kynnere og jeg at jeg er siiiinnsykt lei av å være gravid og alle smerter som er tydeligste tegn på at det nærmer seg :happy:
Jeg også har masse tegn, har vært et par ganger hvor jeg har tenkt NÅ skjer det, men blir bare lurt
 
Masse lykke til! Jeg er 37+5 nå og har ingen spesielle tegn på fødsel enda. Kjenner etter hele tiden og gleder meg til babyen kommer, for det er så tungt nå :smiley-angelic001:wacky:
 
Back
Topp