Nå nærmer det seg!!

Heidi88

Glad i forumet
Skal starte med kort protokoll neste uke og er mildt sagt kjempespent! Det blir vårt første ivf-forsøk og alt er veldig nytt! Men det er vel en sånn greie der ting faller på plass underveis;)

Noen andre som har erfaringer med klinikk hausken de vil dele? Det virker som veldig dyktige folk så regner med vi er i gode hender:)

Har heller ikke noen erfaring med klinikk hausken. Jeg er og på min første ivf runde, og spennende er det ja;)
Masse lykke til!!!:D:D:D

Masse lykke til :D :D vi har vært hos Hausken og de er kjempe flinke, veldig hyggelige og tar seg god tid til å prate og forklare ting til deg :)

Lykke til :D
Har heller ingen erfaring med dem, men er også på vårt første forsøk, isci. Utrolig spennende tid ;) kanskje litt for spennende :p

Har ingen erfaring med dem, men masse lykke til! :)

Lykke til med oppstart neste uke! Har ingen erfaring med Hausken, men det blir garantert bra. Håper dere er heldige og får fullklaff på første forsøk! :)

Gullet i magen er til ved hjelp frå klinikk Hausken. Hadde erfaring frå anna før, så gjekk litt i kjellaren etter første samtale der. Følte det var så masse gale, og at veien nesten var uoverkommelig. Men når eg fulgte deira plan, gjekk det utruleg nok på første IVF. Følte meg godt ivaretatt, flinke både Arne og Hausken. Hadde lett valgt dei igjen. Mykje lykke til, håpar veien ikkje blir så lang for deg.

Back
Topp