Nå nærmer det seg

Snart_mor til3

August 2013
Påske. Noen som har planer for påsken?? Tenker litt at det blir nok ingen ferie i sommerferien da jeg kommer nok til å være str hest når den tiden kommer. Så kanskje vi burde funnet på noe i påsken. Så hva er deres planer??

Vi reiser på hytta:) der fisker vi på isen hele dagen :) hele familien elsker å dra på isfiske, lage bål å koose oss ute :) i tillegg får barna kjøre scooter:)

Har teeenkt på å stikke til dyreparken, men vet ikke... Snuppa er jo helt lost i sabeltann etter vi var der i sommer.

Vi tar dagsutflukter! Mannen jobber de vanlige dagene og de små er i bhg. Pluss at vi skal på oul påskeuken:) men påskedagene blir det nok en sverigetur, invitere noen på god middag og påskegg jakt i Hagen:)

Vi skal hjem til mamma i Romsdalen i påska.
Gleder meg masse :-D
Siden jeg har termin 8. August, så blir det ingen tur dit opp i sommerferien dessverre :-(
Sommerferien blir tilbrakt hjemme med dagsturer til blant annet Hunderfossen.
Og så kommer nok mamma og samboeren hennes på besøk i løpet av sommerferien og etter fødsel.

BV app

Den første helgen skal jeg og eldstejenta på weekendtur til København :) Hun blir straks 13 år, og helt fra hun ble født, har jeg gledet meg til en shoppe-helgetur bare oss! Resten av uka vet vi ikke hvordan mannen jobber enda. Men jeg liker hjemmepåske godt, jeg!

Skal til Tallinn påskehelga, har en tur til gode etter jeg ble sjuk i høst, så fant ut at påska var passe å reise i hvis jeg hadde blitt gravid i mellomtiden. Vi har fri fra palmehelga begge to, så får se litt hva vi gjør, barnehagen er stengt og jeg har lyst hjem til ho mor, men tror det blir for mye stress :-/

har avtalt at svigers skal ha snuppa alene på hytta 1-2netter, hun er nedprioritert av de ellers i året pga de har 2 andre barnebarn som ikke har andre besteforeldre i nærheten, vi har begge her, så det er veldig lett å spørre mamma&sambo siden de er ivrige på å ha henne ;) da skal vi pusse opp barnerom og lage oss en garderobe :D skal jobbe mandag+tirsdag i påskeuka (1/2 dag), å så blir det sikkert en hyttetur med en eller to overnattinger:) liker hjemmepåske med dagsutflukter med venner å jeg da ;D isfiske, rideturer, bål i skogkanten og trivsel med familie og venner:)

Her blir det bursdag:) begge mine søte små har bursdag i påska 26 og 27 mars:) ellers blir det nok bare kos hjemme og mulig besøk av svigers.

vi har ikke helt bestemt oss enda, kommer litt ann på om jeg er sykmeldt eller skal jobbe også, skal jobbe tirsdag og onsdag til 12 hvis jeg er friskmeldt til da, men som formen er nå har jeg ikke mye tro på det.

Uansett skal vi en av helgene, mest sansynlig den siste, til Hamar og besøke min niese, vi skulle ha vært der i barnedåp i januar, men så ble guttene syke så vi ikke kom oss avgårde. Jeg har bare så vidt sett hennes minstemann og resten av familien har ikke sett han enda så det blir stas, hun har også en jente som er en mnd eldre enn min eldste så det blir veldig bra for dem å se hverandre igjen også :)

Hvis jeg er sykmeldt blir det sikkert en tur til guttenes farmor og farfar enten på turen til Hamar, eller hjem igjen :)

Blir nok en rolig påske, men gleder oss veldig til OUL på onsdagen. :) Ellers skal mannen jobbe endel så vi får ikke reist bort denne gangen. Mulig vi kommer til å starte på barnerommet..mye å ordne der siden det tidligere har vært mitt male- og syrom.

Vi drar en uke til Danmark til påsken :) siden det bare blir en uke til Kreta til sommeren, synes vi det var greit å ta en påsketur også :) da blir det Lalandia, Randers regnskog, Legoland(?) og liknende.. har ikke alt planlagt enda :)

Vi skal på OUL på mandagen og resten av påsken regner jeg med at jeg reiser hjem til foreldrene mine, søsteren min med sine to små kommer dit da og det er kjempe moro å være sammen med dem da de bor 90 mil unna... Ellers blir det vell bål og pølse og kos :)

Jeg har ingen spesielle planer, håper litt på sol så jeg kan være ute :) i tillegg til det skal vi på OUL!!!! Jeg er sååå spent <3

Vi drar nordover på ferie til svigers :) Og som jeg gleder meg :D Dagen etter vi kommer fra de er det klart for OUL ;)

Planen er å dra på hytta. Men det kan hende vi må bli hjemme å dra på visninger, om vi ikke har fått leilighet innen den tid:/ (Er DRITT lei visninger nå!! Hadde vært god å slippe, bare slappe av på hytta istedet!=)

Back
Topp