Nå nærmer det seg sakte men sikkert jobb..iiiiiiikkk, Fedrekvoten skal tas:-)

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Og jeg gruer meg såååå fælt! lilletuppa er skikkelig mammadalt, og vil kun være hos meg ingen andre er gode nok.. Så jeg er veldig spent på hvordan dette skal gå. Er nok sundt for ho og pappen å få litt kvalitetstid sammen. I første omgang så er det 3 uker i mars, så noen uker i april, mai og litt i juni. Pappan jobber i nordsjøen, så derfor skal vi dele det opp litt. Men jeg føler meg ikke klar til å fra henne:-( Lider av seperasjonsangst både jeg og henne! Heldigvis får jeg som kommunalt ansatt ammefri i 2 timer hver dag, så arb dagen min blir 5 1/2 time da.. Så det er jo litt kjekt.

gruer meg jeg også,men skal "bare" jobbe i 10 uker,deretter skal vi kose oss hjemme i 2mnd til..

Ja, det er rart at det snart er tid for jobb igjen!:) Har gått fort altså!

Her er jeg hjemme i ulønnet permisjon nå, første uka. Har fått fast jobb, men ikke fått beskjed om når jeg skal begynne enda. Så er litt spent på det. Sa til de på intervju at det ideelle hadde vært på sommeren en gang, men jeg vet ikke hva de forventer. Så hååper det blir noen måneder til med fri, ja:-D

Her skal pappaen ha halve sin permisjon i sommer, og neste halvpart neste sommer:) Så da blir det kvalitetstid for guttaboys! (han er er forøvrig mer pappadalt enn mammadalt han min, så jeg slipper bekymre meg for hvordan det går hvertfall).

Gratulere med fast jobb:-) så kjekt det da, alltid en sikkerhet å ha noe fast å gå til . Håper du vil trives der. Jeg har jobbet i samme barnehage siden 2007, fast jobb jeg også. Men vurdere å søke ny jobb fra høsten av, i en ny bhg som skal bygges , nærmere der jeg bor. Vi får se etterhvert. Skal gutten deres i barnehage el dagmamma til høsten da?

Gravid med Gravøren! skrev:
Gratulere med fast jobb:-) så kjekt det da, alltid en sikkerhet å ha noe fast å gå til . Håper du vil trives der. Jeg har jobbet i samme barnehage siden 2007, fast jobb jeg også. Men vurdere å søke ny jobb fra høsten av, i en ny bhg som skal bygges , nærmere der jeg bor. Vi får se etterhvert. Skal gutten deres i barnehage el dagmamma til høsten da?

Tusen takk for det!.-D Er herlig å ha noe fast, ja. Er første gang for meg det. Er sykepleier, så det har blitt med vikariater til nå:)

Greit med jobb nært hjemmet da! En av grunnene til at jeg søkte akkurat der jeg gjode var at det er nært, så går det ikke bort så mye tid i trafikken, frem og tilbake. Hadde sikkert vært supert å jobbe i en helt ny barnehage? :)

Vi vil helst ikke ha han i barnehage før han er hvertfall 2, men får bare se hvordan det går. Er jo ikke krise om vi må det, men vil helst ikke om vi har en annen løsning:) Det er mamma og svigermor som skal ha han når jeg jobber dagvakt, og når jeg jobber kveld er jo mannen hjemme:) Det er bare 55 % jeg har fått, så det blir ikke all verdens med dagvakter i løpet av en uke vil jeg tro:)

Back
Topp