Nå med dig.test!Tar sjansen på å hilse på her:D

Lillebompi

Glad i forumet
Bekreftet med digital nå :dance018:love7
20191107_071117.jpg
_________________________________
Hei!! Det er med stor glede at jeg endelig får sette spor i en termingruppe her på babyverden igjen♡ I '10 og '14 tidligere:)

Fikk svak positiv i går og i dag, ikm i morgen. Nå er det like før sambo kommer hjem og jeg skal overraske han med den gode nyheten:love2
Det klaffet endelig nå i pp10 ♡ Håper så inderlig at lillebompi holder seg på plass:) Vårt første barn sammen! Jeg har to fra før og han har ett fra før.

Må ærlig innrømme at det er litt vanskelig å innse at jeg har fått to streker! Langvarig prøving tuller noe alvor med hodet:hilarious::nailbiting:

Gleder meg til å bli kjent med og slå følge med flere terminvenner her inne:)

Legger ved dagens test-
 

Vedlegg

  • 20191105_091110.jpg
    20191105_091110.jpg
    25,6 KB · Visninger: 67
  • Image-1572934802839.jpg
    Image-1572934802839.jpg
    28,2 KB · Visninger: 65
Last edited:
Hei!! Det er med stor glede at jeg endelig får sette spor i en termingruppe her på babyverden igjen♡ I '10 og '14 tidligere:)

Fikk svak positiv i går og i dag, ikm i morgen. Nå er det like før sambo kommer hjem og jeg skal overraske han med den gode nyheten:love2
Det klaffet endelig nå i pp10 ♡ Håper så inderlig at lillebompi holder seg på plass:) Vårt første barn sammen! Jeg har to fra før og han har ett fra før.

Må ærlig innrømme at det er litt vanskelig å innse at jeg har fått to streker! Langvarig prøving tuller noe alvor med hodet:hilarious::nailbiting:

Gleder meg til å bli kjent med og slå følge med flere terminvenner her inne:)

Legger ved dagens test-

Gratulerer så mye og velkommen hit! <3
 
Hei og gratulerer så mye :Heartbigred
 
Back
Topp