Nå maser jeg igjen;)

Bkno6629562

Andre møte med forumet
Hadde trengt litt hjelp/råd fra dere. Har dere vært borte fra ungen deres i en ukes tid? Mini er 14mnd, og jeg må reise bort en hel uke pga jobb neste mnd. Han skal være hjemme med mine foreldre som han kjenner godt. Er likevel veldig bekymret:( har dere vært borte så lenge fra dem, hvordan gikk det? Hilsen: hønemor...
 
Har ikke vært borte fra henne så lenge.. Har vel vært 3 dager på det meste! Og hun har storkost seg på besøk! Litt verre for mamsen og papsen.. Vi savnet henne noe fælt :p Tror det er verst for foreldrene altså!

Siden gutten din kjenner foreldrene dine godt, tror jeg det går så fint atte :)
 
Var borte i tre dager, når vi kom og hentet han krabbet han forbi meg og skulle opp til bestefar. Hadde storkost seg og hatt det veldig bra.

Har vært borte nesten en uke nå også, men nå er han med pappa'n på tur så blir litt annerledes.
 
Jeg forstår godt at du synes det er ille, men det er nok som de andre her sier-verst for deg. Han kjenner foreldrene dine godt og kommer til å svømme i kos og oppmerksomhet. De kommer sikkert til å kose seg alle sammen :) Det er en tur du må ta, så legg beslutningen bak deg og prøv å kose deg litt også :) Dette var vel ikke noe råd eller erfaring, men bare ment som en oppmuntring :)
 
Takk alle snille dere<3 skal prøvde å slappe av å kose meg så godt det er mulig. Men det kjennes på samvittigheten, siden barnefar ikke er med i bildet for øyeblikket så har vi vært veldig mye bare vi to, så er vel jeg som er mere avhengig av guttungen en han av meg;) men som sagt, TAKK for oppmuntrende ord ❤️
 
Jeg har hverken måtte eller hatt lyst så langt å reise fra henne:) skal på jentetur i januar og det gleder jeg meg til:) da håper jeg både jeg og hun er klar;)

Men må man så må man slik som du må. Og noen har behov for litt tid vekke og alle er vi forskjellig! Noe vil jo kunne ha behov for å være vekke for å lade batteriene litt. Viktig at barnet har en happy og uthvilt mamma og. Du får ta det som en husmorferie;) Og så lenge de er fortrolig med besteforeldre får jo de det helt supert! Jeg husker så godt tilbake hvor gøyt jeg har hatt det hos mine besteforeldre opp gjennom tidene. Var nok litt eldre enn våre er nå:)
 
Er enda på tur, men facetimer hver dag med dem der hjemme, han ser ut å storkose seg, sover bra å spiser utrolig bra. Så mammahjertet har roet seg:) men som sagt, jeg tror det er verst for meg :(
 
Back
Topp