Nå maser jeg igjen om mensen..

M

My heart

Guest
finnes det noe kur som tar bort pms?
Jeg blir rett og slett deprimert når jeg skal ha mensen. Enten er det eggløsningen eller rett før mensen. I dag fikk jeg mensen, og har ikke vært meg selv i dag. Føler meg nedstemt og engstelig.. vet at det er mensen og hormoner. Men er så lei av å lide av dette hver mnd. For det har faktisk blitt en lidelse
 
Har du snakket med legen om det? Mener jeg har hørt en kan ta noe hvis en er veldig plaget av pms, men husker ikke helt. Jeg hadde veldig sterke menssmerter før jeg begynte på p-piller, og det er mulig det var de pillene det ble sagt at hjalp mot humørsvingninger også. Håper du finner ut av noe som hjelper, må være ekkelt å føle seg sånn hver måned!
 
Har du snakket med legen om det? Mener jeg har hørt en kan ta noe hvis en er veldig plaget av pms, men husker ikke helt. Jeg hadde veldig sterke menssmerter før jeg begynte på p-piller, og det er mulig det var de pillene det ble sagt at hjalp mot humørsvingninger også. Håper du finner ut av noe som hjelper, må være ekkelt å føle seg sånn hver måned!

Ja, tror kanskje jeg bør ta det opp med legen
 
Jeg har hørt at nattlysolje kan hjelpe mot pms plager. Har ei venninne som er helt overbevist om at det hjalp. Selv har jeg ikke prøvd.
 
Hva fikk du ? Hos meg er det ikke smerter, men humøret og psyken som er påvirket
Er ikke plaget med smerter jeg heller. Jeg fikk en medisin som virker vanndrivende, som også ga effekt på humøret. Jeg vil ikke skrive om medikamentnavn på forumet. Legen din kan konsultere håndbok for gynekologer for å finne medisiner som kan passe for deg.
 
Er ikke plaget med smerter jeg heller. Jeg fikk en medisin som virker vanndrivende, som også ga effekt på humøret. Jeg vil ikke skrive om medikamentnavn på forumet. Legen din kan konsultere håndbok for gynekologer for å finne medisiner som kan passe for deg.

Nei,du trenger ikke skrive det.. det skjønner jeg. Og det er ikke vits heller. Jeg kan ta en prat med legen min og høre hva han tenker
 
Back
Topp