BabyGrogu Elsker forumet 25 Mai 2013 #1 Jeg er så frista til å teste.... Er jo bare 3 dager til ikm.... Rett før jeg bitchslap'er meg selv nå.... Sukk...
Jeg er så frista til å teste.... Er jo bare 3 dager til ikm.... Rett før jeg bitchslap'er meg selv nå.... Sukk...
Nybarnimage Forelsket i forumet ♡Julekulene 2021♡ ❤Januarlykke 2022❤ 25 Mai 2013 #2 Du klarer å vente!! selvom det er vanskelig!
BabyGrogu Elsker forumet 25 Mai 2013 #3 Jeg har vært såååå innstilt på å vente til tirsdag,men nå som det nærmer seg,så er det ikke lett.... *finne tålmodighetskrem*
Jeg har vært såååå innstilt på å vente til tirsdag,men nå som det nærmer seg,så er det ikke lett.... *finne tålmodighetskrem*
Frk Spent Mai 2014 mamma :) Mailykke <3 25 Mai 2013 #4 Tror jeg er ca 12 Dpo, men må nok svi av en test. For mange symptomer her kan alltids teste på mandag/tirsdag også vet du
Tror jeg er ca 12 Dpo, men må nok svi av en test. For mange symptomer her kan alltids teste på mandag/tirsdag også vet du
BabyGrogu Elsker forumet 25 Mai 2013 #6 Sokk1 skrev: Test med billigtest? Så digital på ikm? Klikk for å utvide … Hahaha... Var det jeg og tenkte... Den ble negativ da,men jeg ser ikke mørkt på det Er jo noen dager til ikm
Sokk1 skrev: Test med billigtest? Så digital på ikm? Klikk for å utvide … Hahaha... Var det jeg og tenkte... Den ble negativ da,men jeg ser ikke mørkt på det Er jo noen dager til ikm
Anin Elsker forumet Himmelbarn 25 Mai 2013 #7 Hihi;-) Jeg har testet masse, med billig strimler! Å jeg kan ikke teste før om en uke Wop Wop!! De ble selvsagt negative;-)
Hihi;-) Jeg har testet masse, med billig strimler! Å jeg kan ikke teste før om en uke Wop Wop!! De ble selvsagt negative;-)
BabyGrogu Elsker forumet 25 Mai 2013 #9 Ungmor90 skrev: Slap!! Klikk for å utvide … Auuuuuu!!!! Skal holde meg til tirsdag nå