Nå må jeg

NEEI!!! :( hva har skjedd? :( huff noe så trist. jeg får tårer i øynene for hver gang en av dere skriver det for jeg kjenner den sorgen så forferdelig godt!

ORIGINAL: Ellie86

NEEI!!! :( hva har skjedd? :( huff noe så trist. jeg får tårer i øynene for hver gang en av dere skriver det for jeg kjenner den sorgen så forferdelig godt!

Huff[:(][:(][:(][:(]

[:(] nei så trist. Ta vare på deg selv, klem.

MA - hjertet sluttet å slå i uke 4! Har ikke vært på noen kontroll enda, fordi det var 3. sv.skap! [&o]

sluttet å slå i uke 4?? da har det da vel ikke begynt å slå enda?
men hvor langt på vei skulle du vært nå?

Å nei så trist!!
Forferdelig følelse å miste!
Ta godt vare på dere selv!

sluttet å slå i uke 4?? da har det da vel ikke begynt å slå enda?
men hvor langt på vei skulle du vært nå?

Jeg signerer denne. Hjertet har ikke begynt å slå i uke 4.

Uff... nå synes jeg det er alt for mange av dere her inne som mister.... triste greier altså!
Håper virkelig det ordner seg for alle dere som har mistet. [:(]

Sender masse masse trøsteklemmer og krysser fingrene for at du snart får en ny spire der inni magen som holder seg godt på plass og holder seg levende også.

huff så trist da[&:] hun mente vel sikkert at den har sluttet å vokse i uke 4.[:)]

ORIGINAL: Surita

Uff... nå synes jeg det er alt for mange av dere her inne som mister.... triste greier altså!
Håper virkelig det ordner seg for alle dere som har mistet. [:(]

Sender masse masse trøsteklemmer og krysser fingrene for at du snart får en ny spire der inni magen som holder seg godt på plass og holder seg levende også.

signerer denne! Vet hvor trist dette er! *Klemmerpå*

Back
Topp